Auteur |
Bericht |
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
afstellen RS
Nou mieschien kunnen jullie helpen
me rs blijft 6 K toeren maken heb het al geprobeer met de lucht en stationeer schroef maar dat lukt niet meestal na 1 a 2 min stationair (6k) te hebben gemaakt valt die uit tenzij ik gas geef en dan blijft die weer ff op de 6 of 7 K onder het rijden precies het zelfde en dan als die 6k draait en ik geef gas bij dna lijkt het wel of die haakt maar dna moet ik met koppeling iets naar voren laten gaan zodat die weer 5 a 6 K maakt kan dit te maken hebben met slippende koppeling of valse lucht of krijgt die te veel of te weinig benzine (denk te veel zelf dan want stotterd iets)
Me setup is afgelopen weken van
50cc,12mm,orgi uitlaat
naar
74cc RPM tuned,21mm,gia uitlaat
iemand een idee wat het is ?
|
ma feb 19, 2007 11:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
Re: afstellen RS
Shadowrider schreef: Nou mieschien kunnen jullie helpen me rs blijft 6 K toeren maken heb het al geprobeer met de lucht en stationeer schroef maar dat lukt niet meestal na 1 a 2 min stationair (6k) te hebben gemaakt valt die uit tenzij ik gas geef en dan blijft die weer ff op de 6 of 7 K onder het rijden precies het zelfde en dan als die 6k draait en ik geef gas bij dna lijkt het wel of die haakt maar dna moet ik met koppeling iets naar voren laten gaan zodat die weer 5 a 6 K maakt kan dit te maken hebben met slippende koppeling of valse lucht of krijgt die te veel of te weinig benzine (denk te veel zelf dan want stotterd iets) Me setup is afgelopen weken van 50cc,12mm,orgi uitlaat naar 74cc RPM tuned,21mm,gia uitlaat iemand een idee wat het is ?
Heb je de kleur van je bougie al nagekeken?
Maar stationair loopt hij rond de 6 duizend toeren? dan lijkt het mij valse lucht.
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Laatst bijgewerkt door Tjerk op ma feb 19, 2007 11:26 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma feb 19, 2007 11:25 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
ja is wel goed koffie bruin iets donkerder kan wel 2 maten kleiner in maar daardoor kunnen die toeren niet zo oplopen met stationair
ja ga morgen wel ff naar valse lucht zoeken mara kon het niet vinden maarja zie morgen wle andere nog sugsessies ?
Laatst bijgewerkt door Shadowrider op ma feb 19, 2007 11:27 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma feb 19, 2007 11:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
Shadowrider schreef: ja is wel goed koffie bruin iets donkerder kan wel 2 maten kleiner in maar daardoor kunnen die toeren niet zo oplopen met stationair
je heb ook nog een gas naald ?
Die moet je ook afstellen ...
Mischien je lucht schroef gewoon helemaal dicht schroeven kijken of hij dan afneemt ? Daarna rustig open ..
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
ma feb 19, 2007 11:27 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
eerst 4 a 5 k iets gas en hij makat 7k koppeling iets los laten en dna blijft die op 6 k heel veranderent maar als die iets nara onder zakt valt die uit
|
ma feb 19, 2007 11:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
Shadowrider schreef: ja is wel goed koffie bruin iets donkerder kan wel 2 maten kleiner in maar daardoor kunnen die toeren niet zo oplopen met stationair ja ga morgen wel ff naar valse lucht zoeken mara kon het niet vinden maarja zie morgen wle andere nog sugsessies ?
Maar ben jij gaan rijden met stationair zoveel toeren als ik stationair rond de 3 k toeren zit en ik schakel in 1 hoort het al niet gezond.
Zou eerst maar eens gaan zoeken naar valse lucht, mijn brommer sloeg tijd geleden ook op hol stationair
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Laatst bijgewerkt door Tjerk op ma feb 19, 2007 11:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma feb 19, 2007 11:29 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
Nightmare5 schreef: Shadowrider schreef: ja is wel goed koffie bruin iets donkerder kan wel 2 maten kleiner in maar daardoor kunnen die toeren niet zo oplopen met stationair je heb ook nog een gas naald ? Die moet je ook afstellen ... Mischien je lucht schroef gewoon helemaal dicht schroeven kijken of hij dan afneemt ? Daarna rustig open .. probeer ik morgen ook ff maar wrom valt die dan na 1 min zo uit
|
ma feb 19, 2007 11:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
Tjerk schreef: Shadowrider schreef: ja is wel goed koffie bruin iets donkerder kan wel 2 maten kleiner in maar daardoor kunnen die toeren niet zo oplopen met stationair ja ga morgen wel ff naar valse lucht zoeken mara kon het niet vinden maarja zie morgen wle andere nog sugsessies ? Maar ben jij gaan rijden met stationair zoveel toeren als ik stationair rond de 3 k toeren zit en ik schakel in 1 hoort het al niet gezond maar ik moet aandrukken duz staat die al in de 1 duz hoef ik niet trug schakel maar bij mij gaat dat rond de 4k wel goed en als die dat bij jou bij 3k al doet vervang je blok olie ff is het zo opgehouden
|
ma feb 19, 2007 11:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
Shadowrider schreef: Nightmare5 schreef: Shadowrider schreef: ja is wel goed koffie bruin iets donkerder kan wel 2 maten kleiner in maar daardoor kunnen die toeren niet zo oplopen met stationair je heb ook nog een gas naald ? Die moet je ook afstellen ... Mischien je lucht schroef gewoon helemaal dicht schroeven kijken of hij dan afneemt ? Daarna rustig open .. probeer ik morgen ook ff maar wrom valt die dan na 1 min zo uit Kwestie van volgens mij de afstelling, mijne is ook niet geweldig afgesteld en valt heel soms ook stationair wel uit.
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
ma feb 19, 2007 11:31 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
hmm ja ga vanmiddag ff met de lucht proberen te kloten
|
di feb 20, 2007 7:55 am |
Persoonlijk album
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
als je de schoke e op zet gaat hij dan minder toeren maken?
het klinkt er na dat hij valse lucht krijgt en te weinig benzine...
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
di feb 20, 2007 2:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
te weining benzine lijkt me niet dat ding stotterd als een gek als ik een grotere erin doe
heb nu 114 en die is al te groot heb namelijk 112 nodig 110 liep wel fijn maar was die denk ik iets te klein duz heb ik nu 114 en vrijdag kan ik me 112 ophalen maar valse lucht kan ook maar kan het niet vinden waar
want met 114 kan ik soms wel en soms niet volgas in een x en met 110 ging dat wel aleen bougie was grijz/wittig en met 114 is die iets zwatig duz denk 112 gewoon
|
di feb 20, 2007 8:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
ooit gehoord van warm rijden ?
Heb je originele luchtfilter nog ?
ik denk toch dat je een beetje met je gasnaald moet kloten als je die heb ...
ik bedoel 110 is te arm en 112 te rijk volgens jou nou gasnaald anders neer zetten en kijken wat hij dan doet! is wel een tijdje kloten ... maar ik neem aan dat je hem goed lopend wil hebben ...
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
wo feb 21, 2007 12:21 am |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
Nightmare5 schreef: ooit gehoord van warm rijden ? Heb je originele luchtfilter nog ? ik denk toch dat je een beetje met je gasnaald moet kloten als je die heb ... ik bedoel 110 is te arm en 112 te rijk volgens jou nou gasnaald anders neer zetten en kijken wat hij dan doet! is wel een tijdje kloten ... maar ik neem aan dat je hem goed lopend wil hebben ...
zo dom ben ik ook niet tuulk rij ik hem eerst warm maar echt te arm rijd die niet met 110 maar 112 zou tog iets beter lopen en heb gene orgi filter maar vrijdag krijg ik de sproeier en nieuwe gashandel mischien dta het iets bleef haken ofzow je hoort meer vrijdag
|
wo feb 21, 2007 8:08 am |
Persoonlijk album
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
ok me gasnaald stond op de hoogste stand heb totaal 4 standen welke is het beste ik heb nu 114 erin 112 is ook niet geweldig duz zet hem denk ik nu op stand 2 en eerst ff de bougie kleur perfect hebben want zit idd dan te kleine in maar kan door de gasnaald me brommer stotteren dan ?
|
za feb 24, 2007 4:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
|