HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 03, 2025 5:55 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
 Koppeling ''kapot'' Am6 na 20k toeren in zijn 1 rijden o_O 
Auteur Bericht
Leviathan
ApriliaForum Member

Bericht Koppeling ''kapot'' Am6 na 20k toeren in zijn 1 rijden o_O
Ik had dus een andere carb erop gezet ff 21mm icm 13/47 Gilardoni 74cc, Malossi/Mk koppeling, Mk uitlaat en die carb dan alleen mijn contactslot was weer kapot en ging niet met de sleutel uit en ik loop dus mijn brommer aan en gas bleef hangen volgas ik moest echt manouvres makes :0o: ik leunde op mijn stuur maar blijf op mijn achterwiel trekken in mijn 1 mijn toerenteller ging helemaal rond en herrie :0o: maakte rond de 20.000 toeren ree denk tegen de 45 aan en bleef maar gaan ik dus benzine slang lostrekken na 2x bijna aangereden worden vieltie stil in 30 seconden van koude motor naar 70 graden geen warmloper gelukkig krukas nog heel(orgineele:P) had verder niks geraakt k wou dus mijn andere carb er weer ff op leggen...

Maar nu doet de koppeling niks kom ik achter hij gaat niet verder die pin die in het blok gaat iets blokeert m ofzo heel vaag weet iemand wat dat is? Want ben echt zwaar chaggie erdoor na al dat werk & tegenslagen :}): gebeurt er dit en ken k niet meer rijden :((

di aug 22, 2006 6:45 pm
Profiel
lagel
ApriliaForum Member

Bericht 
zit dat ding er wel goed in gedrukt. opzich moet je koppeling het aan kunnen ik heb het namelijk ook x gehad met me hebo

di aug 22, 2006 7:13 pm
Profiel
Eamonn
ApriliaForum Member

Bericht 
heeft ie ook niet ergens valse lucht ofzo? dan maakt ie namelijk ook snel enorm veel toeren ;)

di aug 22, 2006 7:19 pm
Profiel WWW
Leviathan
ApriliaForum Member

Bericht 
Eamonn schreef:
heeft ie ook niet ergens valse lucht ofzo? dan maakt ie namelijk ook snel enorm veel toeren ;)
Gas kabel is te kort daardoor blijftie op volgas hangen maar ga morgen ff nieuw kabeltje halen en kijk ff met een maat van me naar de koppeling

di aug 22, 2006 9:51 pm
Profiel
Leviathan
ApriliaForum Member

Bericht 
Mag wel dicht heb die pin in een pot vet gedaan wat olie erin en sloeg er hard op en toen dee ie het weer heel strroef ging na een paar keer gewoon wel weer koppeling zat ff goed vast :P brommer blaast nu weer zwaar hard :D

do aug 24, 2006 1:01 am
Profiel
Daan88
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 7
Bericht 
oke, dicht

do aug 24, 2006 11:44 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 6 berichten ]