|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
wiccy
ApriliaForum Member
|
af1 met afstel probleem
hey daar ik heb een af1 oud type
nu heb ik hem laats weg gezet in de tuin maar toen het ging regenen was ik niet thuis dus kon ik hem niet binnen zetten
nu als ik hem start met choke loopt hij gewoon normaal
haal ik hem van de choke afhaal en ik geef geen gas valt hij uit
ik heb de benziene verschoont de bougy is gewoon koffie bruin uitlaat nagekeken was ook nix mee dus weten jullie meschien wat het is ?
grtz wiccy
|
wo aug 09, 2006 5:45 pm |
|
|
Redrose
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 16, 2004 5:24 pm Berichten: 321 Woonplaats: zevenbergchen hoek
|
uhmm heey fijne vent
mischien ergens valse lucht ? uitlaat niet helemaal goed vast bij je cilinder ??
_________________ myn project : http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=5199
myn red rose : opgeknapt
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4116
|
do aug 10, 2006 12:42 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
een brommer moet gewoon tegen een regenbui kunnen hoor.
Of is er iets speciaals mee?
|
do aug 10, 2006 7:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
wiccy
ApriliaForum Member
|
nou ik haalde laats het benziene filter er vanaf helemaal bruin die heb ik nu schoon gemaakt zal ik er vandaag wel weer terug onder zetten maar ik denk dak eerst ff men tank na gaa kijken en schoon maken
uitlaat heb ik natuurlijk al nagekeken
carb zat ook vol met rotzooi (nu schoon)
maar kan dat het zijn dak gewoon ff men tank moet schoonmaken ????
|
zo aug 13, 2006 1:38 pm |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
als er allemaal zooi in je carb zat zou dat kunnen komen omdat er zooi in de tank zit, wat dan de carb inloopt.. had ik ook.. dus dat kan je proberen
zo aug 13, 2006 4:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
wiccy
ApriliaForum Member
|
ik heb gister alles schoon gemaakt (tank carb leidingen filters) en de benziene die er uit kwam was brandschoon ik proberen te starten met choke ging wel zonder choke valt hij gewoon uit net of er iemand de sleutel omdraait als ik het gas dicht doe :S
het is een rv4 blok 14 mm en ninja twinner uitlaat zou ik er goed aan doen als ik de cilinder ervan af haal en daar ff kijk ? of hebben jullie meschien nog andere idee en ?
nou vriendelijke groeten wiccy
|
ma aug 14, 2006 2:40 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
teveel lucht, als ie op choke wel goed doet
reed hij voor die regenbui wel gewoon goed dan?
|
ma aug 14, 2006 3:16 pm |
|
|
wiccy
ApriliaForum Member
|
ja toen ree hij nog perfect ik zet hem weg het regent ik start hem haal hem van de choke af en hij valt uit maar ik heb alles schoon gemaakt waar water in zou kunnen zitten behalfe de cilinder heb ik alles eraf gehad nageken en schoon gemaakt
|
ma aug 14, 2006 10:04 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|