Re: Na revisie minder lopen.
RaliasR schreef:
Je spoelen zijn niet kapot anders draaien ze ook geen 12k toeren.
Volgens mij moet je gewoon je vliegwiel even loshalen en reinigen/ontvetten en een nacht op een stalen plaat leggen
(richten magnetisme). Van je spoelen moet je even de metalen strip
licht opschuren en ontvetten en de aanwezige puntjes op de pick-up
even opschuren en ontvetten.
Dan eens weer proberen.
Succes
Dat zal ik zometeen is proberen! :).
Wat mij vandaag opviel was het volgende: Als ik volgas rijd dan houd hij iets voor de 12k toeren in, en je voelt dan dat hij vooruit wil maar het niet kan, en gaat dan hakkelen. als ik nu mijn gas ietsjes dicht draai, dan stopt het hakkelen, en loopt dan ietsjes door in toeren. en loopt dan ook meteen 2 km harder. zodra ik dan weer volgas geef zakt hij iets in toerental en begint weer te hakkelen.
Dit lijkt verdomt veel op een carburateurafstelling probleem maar ik heb al een grotere sproeier geprobeerd en dan loopt hij nog steeds niet door in de toeren, + dan is er helemaal niet mee te rijden vooral binnen de bebouwde kom niet, als ik maar even achter een auto zit die 30km/u rijd waardoor ik net iets onder mijn powerband rijd, en ik sla dan een weg in en probeer weg te trekken dan komt die niet op toeren omdat die helemaal vettig geslagen is. Armer is ook geen optie, want als ik volgas in de 6e versnelling rijd, en ik zet hem dan uit, en kijk hoe mijn bougie eruit ziet dan lijkt het alsof hij al behoorlijk aan de krappe kant staat.
Zou dat vettig slaan in de bebouwde kom komen door dat mijn naald verkeerd staat? maar al zet ik er een grotere sproeier in, dan alsnog loopt hij bovenin niet door naar de laatste 1000 toeren.. en boven in heb je in principe niet veel meer met je gasnaald te maken..
Dit zijn toch geen dingen die je hebt als je krukas niet in balans is, of als hij er niet recht in zou zitten toch?
Ik ben benieuwt wat jullie ervan denken!