|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Voorontsteking in mm's of graden
Auteur |
Bericht |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Voorontsteking in mm's of graden
Hallo lui,
Weet iemand hoeveel mm of graden voorontsteking je moet hebben met een volledig standaard am6 blok, op een doppler krukas na?
Anyone?
alvast bedankt
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
ma jul 04, 2011 12:23 pm |
|
|
bladet
ApriliaForum Member
|
Re: Voorontsteking in mm's of graden
1mm of 1.2mm dacht ik zo
|
ma jul 04, 2011 2:18 pm |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
ma jul 04, 2011 3:52 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Lekker bezig Freek, thanks!
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
di jul 05, 2011 9:01 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|