|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
prop in uitlaat
ik heb sinds kort een prop in mijn uitlaat van rsOM laten lassen waardoor hij 45 loopt, nu zou ik een manier willen vinden waardoor voor een 'prop' die ik er als ik wil uit kan halen zodat mijn brommer 70 loopt oid, ik dacht aan een buisje dat ik er insteek, maar vrees dat het terug zou kunnen schieten in mijn cilinder...
|
wo dec 28, 2005 2:17 am |
Persoonlijk album
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
hmm, ik moest het eerst 3x lezen voordat ik t begreep mja...
het is dus niet zo dat je een busje in je uitlaat kan leggen die je er op elk moment kan uithalen. je moet em sowieso vastlassen oid..
je kunt em wel begrenzen op 70, en dan met een toerenbegrenzer op 45.. maar dan kun je niet constant met die toerenbegrenzer rijde..
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
wo dec 28, 2005 12:04 pm |
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
met een prop in de uitlaat heb je ook een kleinere sproeier nodig dus ook al zou je hem er ff snel uit kunnen trekken dan moet je nog de sproeier aanpasen, gewoon een toeren begrenzer er in...
|
wo dec 28, 2005 4:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|