|
Aprilia RS50 MY06 Doet raar....?!:S
Auteur |
Bericht |
chingboi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 06, 2008 11:54 pm Berichten: 1098 Woonplaats: lelystad
|
Re: Aprilia RS50 MY06 Doet raar....?!:S
moeilijk te zegge wet je ik had sproeier 88 met een malossi uitlat met standaard filter maarjha kwestie van uitproberen man succes topic komt eraan alleen efe morgen 2e gpr ophalen hehe
_________________ ok
wie wil mijn onderschrift vullen?
|
ma feb 02, 2009 12:46 am |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Gozer het probleem ligt em echt bij je nieuwe doppler luchtfiler. Bij die stevige wind van vannacht moesten wij em beide goed doorgassen om niet te veel snelheid te verliezen, dat betekende dus dat hij veel meer lucht moest aanzuigen omdat je meer power nodig had. Draai eerst ff je blok goed warm en kijk wat zijn symptomen dan zijn, want dat stukkie dat wij aan het rijden waren was maar ongeveer 5km of ietsjes meer. Na dat stukkie je blok misschien net op temperatuur snappie. Misschien dat ie zo vaag deed omdat je er veel van moest vragen metteen met vrij koude blok en nieuwe luchtfilter. Anyways wat ik wil zeggen is, kijk je afstelling nog is na voor de zekerheid want ik ben er vrij zeker van dat je alles goed terug hebt gezet. En bovendien heb je niks anders van het blok af gehaald als je originele luchtfilter. Oh btw G70 weetje nog wat ik zei over die benzinefiltertje met mijn Puch? Kijk is even of hij het wel goed doet zonder die benzine filter. Success man.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
ma feb 02, 2009 1:22 am |
|
|
Meonemium
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 18, 2007 10:37 pm Berichten: 1190 Afbeeldingen: 1
|
Joh, je moet eerst je setup compleet maken, dan gaan afstellen: Gewenste cil, uitlaat, spruit, carb en luchtfilter.
Dan ga je eerst je hoofdsproeier afstellen. Deze regelt je mengsel bij volgas.
Dan ga je (eventueel) je gasnaald afstellen. Deze doe je 1x op de hoogste en 1x op de laagste stand. Kijken wat beter reageerd en wanneer je meer kracht overhoudt. De gasnaald regelt je mengsel op 25 - 75%
Dan kun je, na eigen inzien de luchtschroef afstellen. Dit wijkt meestal maar een kwartslag af van de standaard 1,5slag waarop die hoort te staan.
Zo te horen ligt je probleem gewoon bij de powerfiltertje
veel succes!
_________________ Aprilia RS5O Chesterfield viewtopic.php?f=13&t=19704
|
ma feb 02, 2009 9:40 am |
Persoonlijk album
|
|
G70
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 01, 2008 1:36 am Berichten: 505 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Amsterdam
|
ja dat kan eigelijk heel goed.. want dat gat bij me powerfilter is echt aan de kant waar die stevige wind vandaan kwam.. waarschijnlijk had hij gewoon veelste veel lucht opgevangen.. daardoor dat hij terug viel.. maar vind t niks met me standaart uitlaat kga gewoon weer de gianelli erop gooien en dan opnieuw afstellen.. iig bedankt allemaal...!
_________________ Build For Speeds, Born For Wheelies,, Live To Ride and Ride To Live !
|
ma feb 02, 2009 9:55 am |
|
|
G70
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 01, 2008 1:36 am Berichten: 505 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Amsterdam
|
probleem opgelost luchtschroef beetje dicht gedraaid en kreeg idd te veel lucht door de stevige tegenwind zoals Chrizu-kun al zei...
kan close
_________________ Build For Speeds, Born For Wheelies,, Live To Ride and Ride To Live !
|
di feb 03, 2009 11:23 am |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Ok dan...
//Close
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
di feb 03, 2009 12:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
|