|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Derbi senda nieuwe blok stottert onderin
Auteur |
Bericht |
Blijhoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 17, 2007 10:55 am Berichten: 255 Woonplaats: barneveld
|
Derbi senda nieuwe blok stottert onderin
Heey
had nog steeds een probleem , vanaf dat ik ori ontgrenst rijd , en nu dan met metrakit mx , sottert mijn derbi enorm onderin....
nou denk je van afstellen , of jaa gewoon kleinere sproeier , nou dat is het dus niet Mad
had deze metrakit erop gedaan ontgrenst , en gaten in mijn luchtfilter (aardig wat hoor ) en toen reed die met sproeier 118 het beste op top , maar zo verschrikkelijk stotteren onderin , dus ik die gasnaald 1 standje naar beneden , liep hij veel beter , maar nog stotteren.... dus ik dacht , nog een standje naar benede , maar toen ging hij gewoon helemaal beroerd lopen , maar alsnog stotteren...
dus ik dacht , laat ik eens een te kleine sproeier proberen , dus had nog 92 , die erin gedaan en starten , en wat deed hij , eerst stuk of 5 keer stotteren en toen gewoon inhouden door te kleine sproeier....
wat moet ik hier nou mee aan ? ligt dus niet aan sproeier of gasnaald afstelling , luchtschtroef krijg ik hem ook niet mee weg....
op het werk zeiden ze misschien stationaire sproeier kleiner , maar lijkt mij niet echt logisch omdat het niet stationair meer is...
hebben meer mensen hier last van ? ik heb er een goede hekel aan als ik bij een stoplicht wegrijd en hij stottert eerst paar keer , en dan scheit ie voorruit.....
(gekopierd van dc maja )
is dus zelfde blok als de MY
vorig jaar is er onder garantie nieuwe ontsteking opgekomen , zal deze soms niet goed staan ?
alvast bedankt
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=6665&start=45
|
zo aug 31, 2008 5:40 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Re: Derbi senda nieuwe blok stottert onderin
bedoel je dat als je gaat rijden, hij rond de 3 / 4.000 even blijft hangen, dat geluid van hhhhrrrgggg en dan daarna verder trekt? Want dit heb ik ook namelijk wel is, vooral als het blokje nog koud is, heb er niet zo'n last van maar...
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
ma sep 01, 2008 1:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
sproeier 100 proberen
ma sep 01, 2008 1:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
BKD
ApriliaForum Member
|
kijk je membraan eens na, of het niet open staat.
_________________ BKD 70cc sprinter
|
di sep 16, 2008 5:33 pm |
|
|
rs80bob
ApriliaForum Member
|
Maat van mij heeft hier ook last van, met een helemaal nieuwe brommer. Nog geen 600km gelope alleen Malossi MHR 50cc 20mm carb Jolly moto pijp en powerfilter op gezet. Heb kleinere sproeiers geprobeerd, grotere blijft stotteren. Misschien toch stationair sproeier.
|
vr nov 21, 2008 8:29 pm |
|
|
BKD
ApriliaForum Member
|
als hij onderin stottert kun je een kleinere stationair sproeier proberen
_________________ BKD 70cc sprinter
|
zo nov 23, 2008 7:32 pm |