Geregistreerd: za jan 20, 2007 9:55 pm Berichten: 9 Woonplaats: enschede
hij loopt op mengsmering dus olie pomp zit er niet achter en water pompje draait
koeller zelf schoon gemaakt en door geblazen en de slangen ook eens anders aan gesloten maar helpt allemaal niets
Kijk eens naar je thermostaat zou kunnen dat die kapot is of vast zit. Kan je testen door hem in een pannetje met water te doen en dan het water koken met een thermometer erin dan zou je hem open moeten zien gaan rond de 60 graden.
rv heeft geen termostaat
als het je toch één hebt, er uit halen
als hij dan nog warm wordt, denk ik dat je temp meter flipt, voel eens aan je blok (cilinder) en aan je kvs zelf
Geregistreerd: za jan 20, 2007 9:55 pm Berichten: 9 Woonplaats: enschede
koelvloeistof wordt best heet ken er nog net een vinger in steken cilinder is ook heet maar ben er zo juist achter gekomen als ik de stekker op de voeller er af trek en dan weer er op zet dat hij dan weer op 60 gaat staan hoe kan ik er achter komen of mij disple kapot is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum