|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Nette Aprilia RS 50 Troy Corser, Moet deze week Weg!!
Auteur |
Bericht |
crossert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 1:38 pm Berichten: 8 Woonplaats: Dodewaard
|
Nette Aprilia RS 50 Troy Corser, Moet deze week Weg!!
Hallo,
Ik bied een nette Aprilia RS 50 uit januari 2002. Hij gaat weg omdat hij overbodig geworden is, ik ga nu namelijk met de trein naar school. De brommer is altijd net onderhouden en goed warm gereden, door mij en de 1e eigenaar, ik ben dus de 2e eigenaar. Alle papieren zitten er bij net zoals de originele onderhoudsboekjes. Ook is deze brommer voorzien van datateg.
Kilomterstand: 11000
Verbruik: ongeveer 1/18
cilinder: Gilardoni 1 snel type
carburateur: dellorto sha 14/12
uitlaat: origneel ontgrenst
luchtfilter: origineel
Snelheid: 90/95 km/h
Laatst is er bij een onderhoudsbeurt de bougie en de gaskabel vervangen. De uitlaat is opnieuw hittebestendig zwart gespoten en alle uitlaat pakkingen zijn vervangen. De banden zijn nog goed en alles werkt en hij start goed. De brommer kan weer origneel gemaakt worden door een busje in de uitlaat te zetten. Er is maar een nadeel en dat zijn een paar krassen aan de linker kant van de brommer.
Ik wil de brommer het liefst deze week nog kwijt, dus de eerste die een mooi bod doet mag hem komen halen.
vraagprijs €1400,-
m.v.g. Joeri
|
wo mei 21, 2008 5:56 pm |
|
|
Bennie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za mei 24, 2008 11:18 pm Berichten: 11 Woonplaats: baarn
|
800 euro
|
zo mei 25, 2008 8:48 pm |
|
|
Anduuuw
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 26, 2008 7:21 pm Berichten: 1 Woonplaats: almere
|
Ik heb 1100 heb er lang voor gespaard, ik beng eintreseerd maar let op heb all eentje lopen die ik ga halen zaterdag.! dus bel mij aub of stuur smsje als je het wel of niet wilt!
Groetjes Andrew. 0657064497
|
di mei 27, 2008 1:59 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|