Aprilia RS50 - 125cc Streetfighter - met brommerkenteken !!
Speciale Aanbieding: Vóór 15 januari 2008 weg = € 1250
ik heb hier iets zeer speciaals in de aanbieding !!
Een brommer, waar een 125cc motorblok onderhangt, en op de testbank 30 pk heeft gescoort, met een top van boven de 170 km/h. Niet iets voor de beginner, of iemand met een zwak hart dus. Wel heeft de brommer een brommer kenteken! Maar mijn bedoeling was hem te gaan gebruiken voor ééns een keer een meeting of sprint, maar door tijdsgebrek komt dit er toch niet van, en vind het zonde dat deze machine stil staat.
Het frame is van een aprilia RS 50 - chesterfield (1999), helemaal doorgelast en verstevigd.
Voorvork is van een aprilia RS125, sterker, steviger, en betere remmen.
Het motorblok is een Honda NSR 125cc (6-bak) (1500KM geleden helemaal nagekeken, en getuned !) [getuned door Van Der Heide Tuning -Renswoude]
RDW gekeurt, dus in de ogen van de wet gewoon een bromfiets !
Het is een zeer leuke brommer voor iemand die ermee om weet te gaan, ivm powervalve die er op zit. Standaard rijd je met ongeveer 13/14 pk, ga je rustig met 80/90 naast zo'n associaal opgevoerd scootertje rijden, en als ze denken dat je niet harder kan, terugschakelen naar zn 5, powervalve open, en vol er vandoor !
Op dit moment moet er twee dingetjes gelast worden aan de motorophangbeugeld onder het onderframe, maar dit is niks ernstigs !
Graag serieuze reacties, mail me, of bied serieus !
Met Vriendelijke Groet, David.
Kijk voor foto´s op:
http://motor-brommer.marktplaats.nl/bro ... teken.html