Aprilia RS50 - 74cc Marlboro Racing - met brommerkenteken!
Januari Aanbieding: vóór 15 januari weg = € 900 !!.. dus wees snel !!
Te Koop:
Aprilia RS Extrema - brommer - met kenteken!!
Setup:
- Malossi Hyper Racing Replica 70 (74cc) cilinder
- Gianelli Racing uitlaat
- Doppler Race krukas
- Dell'Ortho 21mm carburateur
- Polini Evo luchtfilter
- Euro-begrenzer
--> motorblok: ongeveer 1200km geleden nagelopen
--> cilinder: ongeveer 150 km gedraait
--------------------
Ben de eigenaar sinds halverwege 2006.
Ten tijde van het schouwen voor een brommerkenteken erachter gekomen dat de brommer uit belgie kwam, en geen nederlands of europees goedkeuringsnummer had. Dus ander goedgekeurt frame opgekocht (€ 200,00)
-----------
21 mei 2007 : Na een jaar stil te hebben gestaan aan de slag gegaan: Opnieuw opgebouwd op Nederlandse frame, alles goed aangesloten volgens technisch schema (werkplaatshandboek + technisch stroomschema aanwezig) !!
Elektrische startmotor er op gebouwt (€ 100,00)
Alles helemaal goed omgebouwd:
Wil ik de brommer starten, krijg ik toch nooit meer een vonk.
-----------
10 november 2007: Paar dingetjes in elektra uitgesloten, vervangen ! (o.a. bobine etc.) Enigste wat het nu nog kan zijn is de ontsteking zelf !, die moet dus vervangen worden.
-----------
Op de rechterkant op zijkappen schuifschade. En rondom ook wat kleine beschadigingetjes. Foto's 1 en 2 zijn van vóór de val van de vorige eigenaar. Vanwege het ontbreken van een camera hier thuis, kan ik geen andere foto's maken, maar de brommer is exact het zelfde, alleen met kap/schuif schade (niks kapot!) Er moet gewoon even liefde ingestoken worden.
-----------------------
Het was de bedoeling om met de brommer te gaan rijden, en dan in de toekomst compleet te gaan spuiten zoals de echte marlboro-ducati moto gp replica [zoals je kan zien op foto 3 !]
-----------------------
Totale kosten: € 300,00 + op kenteken zetten €70 + aanschafwaarde (alleen zo'n cilinder kost al €200,00)
Heeft mij totaal € 1400 gekost, zonder er plezier van te hebben kunnen beleven, dus...
€1000,00 !!! of evt. een HEEl GOED SERIEUS bod !!! of mailen !
Met Vriendelijke Groet, David.
Voor foto´s:
http://motor-brommer.marktplaats.nl/bro ... teken.html