Te koop; Aprilia Sbk met wat werk
Beste geintresseerde,
Het gaat om de Aprilia SBK
(
Voor foto zie bijlage)
Deze Rs heeft nog wat werk nodig, maar is verder een goed ding. Na een opknapbeurtje zal deze weer glimmen en nog vele km’s af kunnen leggen. Ook kan deze rs gebruikt worden voor bijvoorbeeld een project? Of voor het gebruiken van onderdelen? De rs is te bezichtigen in Amsterdam.
Setup:
- Snelle uitlaat met een Gianelli demper
- Standaard 50cc cilinder
- Pollini 5 plaats koppeling
- Standaard 12mm carburateur
Huidige staat:
- Kappenwerk is naast wat gebruikerskrasjes nog in een zeer goede staat!
- Kleine gebreken zoals het ontbreken van de linker achter knipperlicht
- Km stand: 17677KM
- Motor blok ligt eraf
Heeft motorisch wat werk nodig:
- De krukas lagers moeten vervangen worden
- Nieuwe zuiger monteren (Die u erbij krijgt, inclusief cilinder pakkingset.)
- Uiteraard het monteren van de motorblok
De rede waarom ik de rs zo wil verkopen en hem niet gewoon laat maken, is omdat er weinig mensen/scooter winkels zijn die het aandurven om een blok te splitsen. En de mensen/winkels die het aandurven vragen een belachelijke prijs! Ondertussen heb ik al mijn auto en zal dan ook geen gebruik meer gaan maken van deze mooie rs. Nu weet ik uit ervaring dat er heel wat handige mensen zijn (Vooral op Apriliaforum) die een blok met hun ogen dicht kunnen splitsen, of mensen die bezig zijn of willen beginnen aan een project. Dan is deze rs echt een koopje!
Deze rs mag weg tegen elk aannemelijk bod.
Voor eventueel andere vragen kunt u mij uiteraard contacteren en dat gelieve via de mail:
gilberto_koster@hotmail.com" (Zet bij de mail svp een duidelijk onderwerp omdat mijn mail vaak in de spambox verdwijnt.)
Met vriendelijke groet,
Gilberto.