AF1 futura onderdelen te koop (bijna geheel brommer)
Ik heb nog een af1 futura van een vriend in m'n garage staan waar we vanaf willen. De brommer is bijna helemaal compleet en heeft geen zware schades (scheuren) aan de kappen.
Wat eraan mankeert;
-Het kuipruitje is gescheurd,
-De tellerunit mist het glaasje,
-Het frame heeft GEEN kenteken, en heeft wat roest dus in feite waardeloos,
-De zitjes zijn eens opnieuw bedekt en beide met slijtplekken,
-Het motorblokje moet gereviseerd worden,
-Uitlaat is een gedeukte 70cc snelle pijp van onbekende oorsprong,
-De voorvork en achterschokbreker zijn alledrie lek als ik het me goed herinner...
Ik heb met het motorblok nog gereden en deze maakt sterk compressie en loopt perfect. Echter, de lagers vd bak en krukas dienen vervangen te worden, zit teveel speling op. Het aluminium waar de startmotor aan vast hoort te zitten is afgebroken, als het goed is hebben we nog een 2e blokje. De ontsteking en kabelboom doen het dus ook goed.
De brommer heeft nog 2 nette velgen waarvan de voorvelg een Michelin 90-80 band heeft welke weinig gelopen heeft. De achterband moet vervangen worden. De voorvelg heeft nieuwe wiellagers, heb ik alleen bij de keuring mee gereden.
De kappen zijn prima geschikt voor spuitwerk, na een goede schuurbeurt.
Er zit nog een achterdemper bij (origineel Aprilia) met een flensaansluiting.
Ik ken de conditie vd remmen niet aangezien de brommer al 4 jaar stilstaat in een schuur, mar de voorschijf is iig nog goed. De remolie is nog helder, de achterem is niet aangesloten.
Ik verkoop hem liever in z'n geheel maar ik moet eerst even kijken of we het andere blokkie nog kunnen vinden.
Bij interesse stuur me maar een berichtje, ik heb geen MSN maar kan op verzoek overal foto's van maken en hier neerzetten. E zijn nog veel meer kleine onderdeeltjes die zal ik later nog toevoegen.
Ik woon in Blaricum.
Groeten, Rutger