HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo dec 22, 2024 6:02 pm

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 Aprilia RS50 NM 2004 (kappenset 2005) 
Auteur Bericht
Arietjeh
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Aprilia RS50 NM 2004 (kappenset 2005)
Beste kijker,

Met pijn in het hart bied ik mijn Aprilia RS50 uit 2004 aan wegens studeren in het buitenland.
De brommer wordt verkocht tegen een redelijke prijs, anders gaat deze de komende jaren in een opslag staan. Maar het liefste verkoop ik hem aan een andere liefhebber die er net zoveel plezier van kan hebben als ik heb gehad.

De brommer is sinds april 2009 in mijn bezit en ik ben de 2e eigenaar. De originele factuur zit bij de brommer.

Ik heb de brommer compleet uit elkaar gehad met het doel om deze helemaal te herstellen naar orignele showroom staat, vanwege de aankomende master studie is dit project (helaas) vroegtijdig afgebroken. Hieronder een opsomming van de zaken die vervangen, gereviseerd of gespoten zijn.

- Het motorblok is gereviseerd en voorzien van nieuwe pakkingen, zuiger, en krukaslagers. De speling op de krukas was 0,0 en algeheel is het blok is zeer goede staat (weinig KM's mee gereden). Slechts 362 KM gereden naar revisatie!
- Nieuwe Regina gold ketting + tandwielen voor en achter (12:47 voor comfortabel rijden)
- Nieuwe Bobine (top perfomance)
- Nieuwe bougiedop NGK
- Nieuwe startmotor (start altijd elektisch! Veel brommers moet je aanlopen, deze start altijd elektrisch)
- Nieuwe Accu
- Verschillende roestige boutjes vervangen voor nieuwe RVS exemplaren (helaas uit het zicht)
- Nieuwe Radiator + Slangen + Thermostaat (veel brommers op marktplaats hebben de orignele radiator nog, deze krijgt uiteindelijk altijd lekkage/ warmlopen. Bij deze brommer is dat helemaal opgelost.
- Achterbrug, subframe en enkele lossen zaken compleet geschuurd en opnieuw gespoten (2 lagen primer, 3 lagen zwart, 2 lagen blanke lak).
- Nieuwe knipperlichten voor en achter
- Detail zaken vervangen (stuurgewichten, boutjes, achterbrug borgmoer etc)

De kappen zijn volledig orgineel en hebben wat gebruikerskrasjes maar geen glij schade, valschade of iets dergelijks. Alleen krasjes van het in- en uitrijden van de schuur

Zeer goede staat, rijdt en schakelt geweldig, topsnelheid +/- 90 km/h.
Dit wordt gehaald door een ontgrensde DR50 cc met 16 mm carbarateur, een Doppler luchtfilter en een Metrakit uitlaat die perfect is afgestemd op de cilinder. Al met al een zeer fijn rijdende combinatie die altijd rustig is warm gereden voordat er echt toeren werden gemaakt.

Vraagprijs €750,-
Voor vragen bellen, mailen of whatsappen. Beantwoord alles graag.
Zeer scherpe prijs voor de staat van deze brommer inclusief 11 jaar aan facturen.

Arjan

Meer foto's op marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/m1058415966

Bijlagen:
IMG_1393.jpg
IMG_1393.jpg [ 47.99 KiB | 19514 keer bekeken ]
IMG_1380.jpg
IMG_1380.jpg [ 156.49 KiB | 19514 keer bekeken ]
IMG_1377.jpg
IMG_1377.jpg [ 141.82 KiB | 19514 keer bekeken ]

Dit soort mensen krijgen onwaarschijnlijke dingen voor mekaar.
:^^:
di jun 07, 2016 9:20 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]