[TK] Diverse onderdelen RS50, en overige.
Hallo!
Ik heb nog een paar onderdelen over van een RS50 en wat overige onderelen.
Keihin carburateur (schuif) :
Mist een aantal dingen aan. Voor intresse stuur me een PM en ik zoek uit wat er allemaal precies aan mist. Wat ik wel weet is dat de vlakschuif mist volgens mij is dat het enigste.. In deze staat nu
15 euroRito Krukas:
Alleen links-rechts speling verder niet. Zit wat roest op omdat hij lang heeft gelegen.
10 euroBrembo rem:
Goede staat, alleen wat vies.
Verkocht!Leovince ZX Uitlaat voor scooter:
Erg goede staat, volgens mij zelfs nooit gebruikt. Verchroomd en carbon demper
Verkocht! (demper alleen mag ook verkocht worden
Verkocht!)
Derbi 80CC + Metrakit Zuiger 80cc:
In goede staat, zuiger in nieuwstaat, zit geen top bij ook geen pakkingen etc. Alles =
verkocht. Apart onderdeel kopen is
verkochtGilardoni 2 cilinder + italkit top:
Goede staat, geen krassen. Alles =
13 euro apart mag ook en is
biedenDerbi Rabasa cilinder + top:
Goede staat geen krassen op de wand, alleen brede 'lak kras' op de top. Cilinder =
5 euro Kop is
verkochtKrukas (Bidalot):
Geen speling. Alleen wat roest.
5 euroCilinder top:
Merk weet ik niet. Mag wel voor
5 euroKoppeling 'top':
Simpel, is in goede staat en origineel.
5 euroKoppelings platen (niet compleet mist 1):
Eerlijk gezegd geen idee als ze versleten kunnen zijn maar bied ze je maar aan, als je echt wilt weten als ze versleten zijn stuur me een PM maak ik een filmpje.
5 euro voor allemaal
Assen (allemaal 12,50 euro per stuk, 2 voor 22,50):
Geen idee als ze versleten zijn of niet, ze lijken gewoon in orde. Contact opnemen om prijzen te besprek als ze allemaal in 1x worden verkocht!
As1(12,50 euro)
As2(12,50 euro)
As3 (5 euro)
Geintresseerd en vragen, stel ze hier of stuur me een PM. Email mag ook:
robinb4life@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
As4(12,50 euro, zelfde as As2)
Carter binnenkant(20 euro)
Carterkap buitenkant 1 tandwieltje binnenkant defect (€10,00)
---NIEUW---
Yasuni uitlaat: Redelijke staat en versleten. Paar deukjes in de demper zelf. Mag weg voor 30€
Dashboard van een aprilia RS50 1999 tot 2006. In werkende staat en inclusief alles kabels er aan vast
Radiator werkend en inclusief 2 slangen en kap voor in de cockpit. Mag weg voor 30€
Brembo achterrem net 24uur geleden gedemonteerd en getest het werkt gewoon en is plug en play mag weg 30€ voor een compleet setje.
AfhalenWoon in Enschede dus ophalen mag maar verzenden doe ik ook aan, zie hieronder
VerzendenKosten voor de koper, onder 10kg is 6,95€. Als het onderdeel niet goed is dan mag het terug en krijg je het geld terug, wel bewijs sturen via email of pb zodat ik het zelf ook kan zien