[Dienst] Uitlaat opknappen en UITDEUKEN! PM VOOR INFO!
De uitlaat is een zeer belangrijk onderdeel voor de 2takt motor, het is niet alleen belangrijk voor de motor. Ook voor een optisch mooie brommer is een nette uitlaat een must.
om je verroeste uitlaat te vervangen voor een nieuwe ben je al snel een paar honderd euro kwijt.
de meesten van jullie weten misschien wel dat ik vaak veel nieuwe & opgeknapte 2e handse uitlaten verkoop. ik heb dus al erg veel ervaring met het opknapwerk.
aangezien ik vaak pb’s krijg om een uitlaat op te knappen heb ik besloten er een dienst van te maken.
Hoe ga ik te werk?de uitlaat word eerst helemaal roestvrij gemaakt dmv stralen en veel schuren. wanneer de uitlaat weer mooi vlak is en weer glimt breng ik de lasnaden weer terug in het ijzer. na dit gedaan te hebben ziet de uitlaat er weer als nieuw uit. om dit resultaat zo te houden gaan er een aantal lagen speciale blanke laklagen overheen.
ik knap alleen de uitlaat en de tailpipe op.
ik knap geen Originele & Chromen uitlaten op.
Wat kost het?ik werk met een vaste prijs,
de vaste prijs bedraagt 37,50 euro exclusief verzendkosten
& 45 inclusief verzendkosten
Hoe handelen we het af?je stuurt mij een pbtje als je je uitlaat graag opgeknapt wilt hebben.
je kunt de uitlaat dan naar mij toe brengen (woonplaats manderveen) of opsturen,
de uitlaat is in de meeste gevallen
binnen 1 week klaar.
als de uitlaat klaar is stuur ik je een pbtje met een foto van het resultaat,
je maakt dan het geld naar me over en ik verzend hem voor je,
Monteren en weer de blits uithangen met je zo goed als nieuwe uitlaat.
Foto’s van een aantal resultaten van mijn opknapwerken:
Yasuni R3
Yasuni Cross HM
Yasuni Cross HM
Polini Evolution
Gianelli Conti
Metrakit minarelli horizontaal
Leovince V6
ik hoop jullie zo voldoende geïnformeerd te hebben,
Mvg Bas Aman