HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za jan 04, 2025 12:53 am

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
 te koop : Aprilia RS125 Harada replica (VERKOCHT) 
Auteur Bericht
frenk
ApriliaForum Member

Bericht te koop : Aprilia RS125 Harada replica (VERKOCHT)
Te koop aangeboden:
Merk: Aprilia
Type: RS 125 (Harada Replica)
Bouwjaar: 2000
Vermogen: 11/25 kW
vraagprijs euro 1499,-

Ik bied mijn mooie Aprilia rs 125 Harada replica (rood zwart) te koop aan, omdat ik een zwaarder rijbewijs heb en wil overstappen op een zwaardere motor. De motor is altijd netjes onderhouden. Dit heb ik altijd gedaan samen met mijn vader (een ervaren motorrijder). De motor is verder helemaal origineel.
De motor is zeer geschikt voor het A1 rijbewijs, ook omdat hij licht in gewicht is en makkelijk stuurt. Kortom een ideale beginners motor. Ik heb er in ieder geval 2.5 jaar met heel veel plezier opgereden en eigenlijk ook leren motorrijden. Daarnaast is het ook een redelijk zuinige machine qua benzine, verbruikt gemiddeld 1 liter op 20 km.
De motor heeft bij de 25000 km nog een grote beurt gehad. Is hierbij tevens helemaal nagekeken en afgesteld.
Heb je interesse in de motor of eventueel nog wat vragen. Bel gewoon even of stuur een mailtje.
Telefoon: 0646661255
Email: frans.verbruggen@hetnet.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Bijlage:
DSCN2260.JPG
DSCN2260.JPG [ 71.25 KiB | 1958 keer bekeken ]

Laatst bijgewerkt door frenk op za jul 20, 2013 6:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

do jul 18, 2013 4:52 pm
Profiel
brommerdave
ApriliaForum Member

Bericht Re: te koop : Aprilia RS125 Harada replica
waar woon je in zeeland?

color=#00FF00]APRILIA[/color]RS50 - 05DRIVER FOR LIFE!!

vr jul 19, 2013 1:21 am
Profiel
frenk
ApriliaForum Member

Bericht Re: te koop : Aprilia RS125 Harada replica
Sorry maar de motor is al verkocht. Het was inderdaad een 11KW uitvoering. Bedankt voor de interesse

za jul 20, 2013 6:44 pm
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3 berichten ]