te koop : Aprilia RS125 Harada replica (VERKOCHT)
Te koop aangeboden:
Merk: Aprilia
Type: RS 125 (Harada Replica)
Bouwjaar: 2000
Vermogen: 11/25 kW
vraagprijs euro 1499,-
Ik bied mijn mooie Aprilia rs 125 Harada replica (rood zwart) te koop aan, omdat ik een zwaarder rijbewijs heb en wil overstappen op een zwaardere motor. De motor is altijd netjes onderhouden. Dit heb ik altijd gedaan samen met mijn vader (een ervaren motorrijder). De motor is verder helemaal origineel.
De motor is zeer geschikt voor het A1 rijbewijs, ook omdat hij licht in gewicht is en makkelijk stuurt. Kortom een ideale beginners motor. Ik heb er in ieder geval 2.5 jaar met heel veel plezier opgereden en eigenlijk ook leren motorrijden. Daarnaast is het ook een redelijk zuinige machine qua benzine, verbruikt gemiddeld 1 liter op 20 km.
De motor heeft bij de 25000 km nog een grote beurt gehad. Is hierbij tevens helemaal nagekeken en afgesteld.
Heb je interesse in de motor of eventueel nog wat vragen. Bel gewoon even of stuur een mailtje.
Telefoon: 0646661255
Email:
frans.verbruggen@hetnet.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Bijlage:
DSCN2260.JPG [ 71.25 KiB | 1958 keer bekeken ]