Two Tone velgen Zwart/wit met goede banden!
Hallo mede schakelrijders,
Aangezien ik nu crossvelgen op mijn brommer heb en geld nodig heb zijn mijn exclusieve two tone velgjes overbodig geworden.
Ik heb altijd met veel plezier rond gereden, iedereen had het altijd wel over mijn velgen! en zeker als je aan het rijden was zag het er dik uit!
De velgen zijn afgelopen zomer gespoten en waren ''nieuw'' toen ik mijn brommer kocht. De naven en spaken zijn ook netjes mee gespoten (silver).
Voor ligt er een Continental twist band onder met goed profiel, en achter een Michelin pilot sporty, Ook met goed profiel.
De velgen zijn over het algemeen netjes. Achter zit op het witte een vieze plek (ingetrokken helaas) maar hier zie je niets van als je rijdt en er niet op let. Beide velgen hebben wat bijgewerkte plekjes rondom de velg rand (toen ze terug kwamen van de spuiter is de garage lomp geweest met de banden monteren) Dit is gewoon netjes bijgetipt.
Wiellagers zijn 800 km oud en de asdikte is 15mm. Te monteren op vele brommers -> Derbi/rieju/MH/Aprilia etc.
Richtprijs: 225 euro zonder remmerij en tandwiel
Richtprijs: 240 euro met schijven en tandwiel.
een goed bod of inruil van andere onderdelen is bespreekbaar.
Verzendkosten op eigen risico (12,95 geloof ik)
Foto's: