Hierbij bied ik mijn Motorhispania Furia 2003 aan. Ik heb deze crossbrommer gekocht om een toertocht naar Spanje te gaan maken, deze gaat voor mij helaas niet door :( De brommer gaat dus weer weg en komt weer een motor voor terug. Ik heb via Vincent van dit forum ook vorig jaar een extra 50cc AM5 blokje gekocht voor reserve. Ook lees ik regelmatig mee en pak ik tips van dit forum.
Ik post niet veel dat is duidelijk en als dat problemen geeft omdat ik nu mijn brommer te koop aanbied dan hoor ik dat graag. Er zit nu een DR80 cilinder onder met een roze top & 21" dell'orto carberateur. In combinatie met de gianelli conti uitlaat en het Stage6 openluchtfilter loopt deze brommer zeer goed.
Nog wat extra's:
- Stage6 remunit voor
- Snelgas
- Uitlaat hitteband
- Nieuwe achterband
- Nieuwe remblokjes achter + remvloeistof reservoir + vloeistof
- Nieuwe standaard (zit er nu niet op)
- Nieuwe achterbrug bussen + rubbers
- Nieuwe koppelingskabel
- Pakkingen en alle olie + remvloeistof vernieuwd
- Koppelingshevel TVA racing
- Standaard luchtfilter unit aanwezig
- Nog een compleet 50cc am5 blok optioneel met bijbetaling erbij + carberateur (loopt goed)
- Losse onderdelen zoals complete sproeierkitjes etc.
Het is geen nieuwe brommer meer en voor het mooie zou ik het frame nog poedercoaten of spuiten, maar hier heb ik niet echt zin meer in. Heb zelf de kappen gespoten dus dat ziet er leuk uit, maar is niet professioneel gedaan.
Hier een kort filmpje van het blokje stationair, heb eventueel ook nog wel wat meer voor de liefhebber :-)
http:www.youtube.com/watch?v=DCjoxayF2fc
Vraagprijs voor alles bij elkaar is ongeveer €600, bieden is toegestaan maar hou het netjes