Aprilia RS 50 MY onderdelen
Omdat ik binnenkort (als het goed is dit weekend) me nieuwe kappenset krijg.
Veel kappen zijn al geschuurd, omdat ik eerst van plan was om deze kappen te laten overspuiten. Echter hebben ze wat werk nodig en daar had ik geen zin in. Ik heb daarom betere kappen gekocht en laten spuiten.
Prijzen komen vanavond!BrandstoftankIs in een goede staat. Heb ik in maart (?) overgekocht van iemand hier op het forum. Was, en is nog steeds, in een goede staat. Nergens laat de verf los (behalve waar je zadel zit, maar dat is niet te voorkomen) en ook nergens diepe, opvallende krassen.
Owja, dat zwarte is gewoon Plasti Dip. Kun je er zo vanaf trekken.
AchterkapIs al geschuurd en gepolyesterd waar een breuk was. Echter heeft hij aan de rechterkant nog schaafschade die niet weg te schuren is en daarom nog geplammuurd moet worden!
Hier is hij gebroken. Heb er al een matje tegen aan gegooid, maar moet nog verder worden afgewerkt.
Rechter zijkuipIs geschuurd en verkeerd in goede staat. Geen scheuren of dergelijken. Zwart kapje wat normaal naast je tank zit krijg je erbij,want die is vastgekit.
Linker zijkuipIs er het slechts aan toe eigelijk. Het ophangpunt is afgebroken en mis nog een stukje daaronder. Opknappertje dus!
Het ophangpunt
Linker koplampspoilerMet gratis schuifschade maar is niet gebroken. ff plamuren, schuren, spuiten en klaar!
Topkuip VERKOCHT!
Topkuip in een top staat. Niks afbgeroken ect.. Enigste mindpunt is de verf die loslaat bij de spiegels. Maar dat is ook al veel minder als je de spiegels monteert.
Ps. alleen de topkuip wordt verkocht. Komplampunit + Puig ruitje niet inbegrepen!
Tankkappen[b]
Niks mis mee. Maar ik heb ze dubbel. Daarom gaan deze maar de verkoop in!
[b]Voorspatbord GPRGekocht omdat ik dacht dat het dezelfde zou zijn al die van de RS 50. Alleen deze is veel boller enzo. Het voorspatbord is al eens gerepareerd geweest..
LakstiftNieuw. Ik wilde er schade mee verdoezelen maar vond het te beun. Dus is eigelijk helemaal nieuw.
Plugset M5 10 stuks + boutBij Josdijkman de verkeerde besteld. Waren te dik voor me kuipruitje dus ze verkeren in nieuwstaat.
Knipperlichten GPR/RS50Is alleen geschikt voor linksachter of rechtsachter! Deze passen dus niet voorop! Daarom gaan trouwens ook de verkoop in, in nieuwstaat.