HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za jan 25, 2025 1:42 am

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
 Aprilia SR Viper origineel te koop 
Auteur Bericht
remcorulez
ApriliaForum Member

Bericht Aprilia SR Viper origineel te koop
Hallo allen,

Ik heb voor de liefhebber een geheel originele Aprilia SR Viper te koop. Ik leg de nadruk op Viper, want het is een echt paars/geel origineel exemplaar en dus geen max/urban die door menigeen ook als Viper worden geadverteerd.

Alles doet het, dus ook de electrische start en alle verlichting/claxon. Verder geheel standaard, dus een minarelli verticaal AC blokje met 50 cc eronder. Zoals het hoort dus! En zoals je ze zelden nog ziet... De scooter ziet er zeer netjes uit, helemaal als je bedenkt dat het bouwjaar van deze klassieker 1994 is; hij is dus alweer 18 jaar oud!

Dit is dus het model wat menigeen is bijgebleven en het feitelijke begin van de heerschappij der SR'en of Aprilia (brom)scooters in het algemeen.

Ik weet wat hij waard is en hij gaat zeker niet voor een habbekrats weg; hij staat lekker droog in de schuur onder een laken en staat niet in de weg...

Bij serieuze interesse kun je mailen naar remcorulez1@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; of een PM'etje sturen.

PS: Ik ben niet zo handig met fora, dus foto's plaatsen lukt niet. Maar als je me mailt stuur ik je foto's en eventueel een video van de electrisch startende Viper.

di nov 27, 2012 9:34 pm
Profiel
rs_maniac666
Moderator

Bericht Re: Aprilia SR Viper origineel te koop
We zien dat je niet handig bent met fora. Want je hebt de forumregels ook niet gelezen.

Dit is aanmelden voor verkoop en dat mag hier niet.

//Close.

di nov 27, 2012 9:42 pm
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2 berichten ]