HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 24, 2025 10:28 pm

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Rieju RS2 
Auteur Bericht
Wilbert
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Rieju RS2
Met een dubbel gevoel zet ik m'n RS2 in de verkoop. Ik wou hem liever houden maar aangezien ik nu een auto heb en aan een dure studie ga beginnen ben ik bang dat het beter is om hem te verkopen. Ik wil namelijk niet dat hij alsmaar stil blijft staan of verpaupert. Dat zou zo zonde zijn.

De brommer is iets meer dan 1 jaar in mijn bezit nu. In die tijd is er veel aan veranderd en opgeknapt. Alle grote opknap beurten zijn gedaan door het team van Jos (Dijkman). De kleinere dingen heb ik zelf gedaan. Er is dus niet aan gebeund of wat dan ook. Daarnaast is hij altijd met liefde gewassen en gepoetst.

De bonnen (van jos) zijn uiteraard aanwezig. o.a. van;
aankoop velgen
motorische aanpassingen en vernieuwingen
grote opknapbeurt; poedercoaten frame en velgen, verschillende delen gespoten, bekabeling in orde gemaakt
en alle kleine aankopen/beurtjes.

totaal ongeveer 3000 euro excl de aankoop van de brommer zelf.

3.000km geleden is het blok opgeknapt. Nieuwe cilinder (DR80) incl Rito krukas. Natuurlijk zijn toen alle lagers/keerringen enz. ook vernieuwd.
Km stand op de Koso RX2 teller is 19.000. Op de oude teller staat 10.000. Hij start altijd, altijd. En rijd prima.

Brommer komt uit 2007 en is gemaakt in de overgang van het oude naar het nieuwe type wat inhoud dat hij wat extra's heeft.
Alles van het nieuwe type zit er op, behalve dat hij nog de ''oude'' kappenset heeft (de blauwe versie dus). Hij had uiteraard ook het oude type velgen. Dit nieuwe type velgen heb ik later zelf gekocht en laten poedercoaten.

Mocht er iemand interesse hebben; vragen zal ik zo snel mogelijk beantwoorden.
Als je me wil liever even telefonisch wil spreken stuur dan even een PB.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Prijs: 1250. Je hoeft niet te vragen wat mijn laagste prijs is, dit is mijn laagste prijs voor wie dan ook.
Naar mijn mening een goede en eerlijke prijs.

Gr. Wilbert

Voor meer foto's (en filmpjes) verwijs ik jullie graag door naar dit topic;
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=20294

di jun 12, 2012 10:57 am
Profiel
Wilbert
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Rieju RS2
Bump, als dat mag, na 3 maand :D: Hij is nog te koop (tot nu toe geen kijkers gehad..) Vandaar ook prijs verlaagd van 1600 naar 1250.

edit; verkocht.

wo sep 19, 2012 11:26 am
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ]