Suzuki SV650 S met werk maar goedkoop: VERKOCHT
Heren (en dames),
Ik heb hier nog een suzuku SV650S staan. Deze heb ik gekocht voor op te maken en weer door te verkopen.
Echter intussen heb ik een dochter gekregen en een huis gekocht dus heb ik hier helaas geen tijd meer voor.
De motor verkeerd in redelijke staat maar is wel werk aan. Ook heeft hij een KM stand van 98K kilometers.
De motor draaid nog wel zeer zuiver en kan er nog wel enige tijd tegenaan! Het blok is dan ook altijd goed
onderhouden geweest. Anders maakt je niet zomaar ZONDER kosten zoveel KM's.
De motor is niet van mij geweest maar van een goede kennis die deze zelf nieuw gekocht heeft.
Ik heb altijd zelf het onderhoud op de motor gedaan dus ik weet dat het goed gebeurd is. Filters en olie altijd op tijd vervangen!
De eigenaar was ondertussen een beetje op het vermogen uitgekeken en heeft wat snellers gekocht.
Nadelen:
- Kabels van koppeling en gas moeten eens gesmeerd worden
- Alle remblokjes moeten vernieuwd worden
- Filters en vloeistoffen moeten vernieuwd worden
- Setje bougies mag ook wel
- Bouragen van de vork lekken
- Bluts in benzine tank
- Windscreen heeft binnen een stikker opgezeten
- Schijfje achter zou vervangen mogen worden
- Ketting en kettingwielen is het beste af
Voordelen:
- Banden zijn nog redelijk goed
- Motor start direct zonder probleem
- Remus uitlaat zit gemonteerd met uitneembare DB killer
- Dubbele stalen remleiding zit gemonteerd
- Valblokken
- Tankhoes
- Lage prijs
Dus een opknapper voor wie het zelf kan allemaal redelijk makkelijk te doen en hoeft dan ook niet veel te kosten.
Motor kan gebracht worden. Maar het is uiteraad het best dat deze eerst in het echt gezien word.
Meer foto's kunnen op aanvraag geleverd worden.
Graag had ik voor deze motor nog
700€ gehad (dat is wat ik hem zelf betaald heb). Zeer redelijk prijs voor de klusser!
Ik kan ook enkele dingen zelf herstellen, tegen een meerprijs, op vraag. Maar heb hier eigenlijk geen tijd voor.
De klusser die deze wilt opknappen en bepaalde zaken niet ziet zitten kan ik nog doen voor de aflevering.
Ook heb ik een complete workshop manual erbij. Zodat het klussen nog eenvoudiger gaat!
De motor is nog NIET gekuist op de foto. Na een kuisbeurt ziet die er weer een stuk beter uit.
Bluts in tank is van een onschuldige schuiver waarvan het stuur zich in de tank had gezet.
Mvg,
Niels
Ik probeer de fotos er goed op te krijgen. maar hier alvast het album:
https://picasaweb.google.com/niels.cools/SV650S#En hier enkele foto's. In bovenstaand album zijn er meer foto's te vinden.