Auteur |
Bericht |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Polini krukas in NIEUWSTAAT! AM blokken
Hallo, Ik heb een Polini krukas waar ik vanaf wil. De krukas is zo goed als nieuw. Geen gekke slijtagesporen, niet meer dan 40 km gebruikt. Hij ziet er erg netjes uit, ook de schroefeinden en spiebanen. Foto volgt later deze week, ben druk met de introductie van school dus heb even geen foto bij de hand! De wangen zijn verwisselbaar voor het balanceren van de krukas. Ik heb hier nooit iets aan gedaan. Foto van de krukas waar het om gaat: Mag weg tegen elk aannemelijk bod, bieden vanaf 75 euro!
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
di aug 14, 2012 5:07 pm |
|
|
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
Re: Polini krukas in NIEUWSTAAT! AM blokken
Std slag?
di aug 14, 2012 5:48 pm |
|
|
icey snowman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 12, 2008 7:21 pm Berichten: 511 Woonplaats: haarlem
|
vincent belazerd de boel hij is wel ouder dan 40 km en is helemaal niet zo goed als nieuw !! hij is meer dan 400 km oud !! en is 5 x in een ander blok gezet!! volgende keer dat mijn post weg word gehaalt wens ik een pb hier over !!!!
_________________ record tot nu toe. reactie-0.09 tijd-7.856 op lisse 2011--------- reactie-0.0649 tijd-8.1277 op dssc nurburgring 2011
|
do aug 16, 2012 9:10 am |
|
|
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
Das niet zo netjes
do aug 16, 2012 1:05 pm |
|
|
icey snowman
ApriliaForum Member
|
klopt maar vincent heeft mij echt een klote streek gelevert met deze kruk as en dan verkoopt hij hem ook nog eens als een nieuwe krukas !! ja sorry maar dan kook ik over!! maar wat ik heb gezecht is wel de waarheid
_________________ record tot nu toe. reactie-0.09 tijd-7.856 op lisse 2011--------- reactie-0.0649 tijd-8.1277 op dssc nurburgring 2011
|
do aug 16, 2012 1:47 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Juist ja Martijn. Ik heb jou een klote streek geleverd. Ik heb die krukas gekocht, toen hebben we afgesproken dat jij hem terug kon kopen als ik hem niet meer nodig had. Nu wil jij er niks meer voor geven, nou ja, dan is het simpel. Dan wordt hij dus gewoon verkocht. Ik heb jou eerst persoonlijk gecontacteerd zodat jij hem terug kon kopen. dan ga je met verhaaltjes beginnen bla bla bla slechte monteur bla bla bla slecht met je spullen omgaan, en daarom wil je er niks voor geven.
Ik ben mijn kant van de afspraak nagekomen, en jij die van jou niet.
Overigens, als hij echt meer dan 400 km oud is, dan was hij dat al toen jij hem aan mij verkocht, dus dan heb jij over de kilometers gelogen. En je hebt er dus ook over gelogen dat jij hem al 4x hebt overgezet in een ander blok, want ik heb mijn blok nooit meer open gehaald nadat ik de krukas had gemonteerd en het blok gereviseerd.
Het is eigelijk vrij duidelijk dat jij de boel hier belazerd...
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
vr aug 17, 2012 11:15 am |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Beter plaats je gewoon een foto van de krukas in kwestie waar het om gaat, dan kan iemand in ieder geval zelf al oordelen hoe bijvoorbeeld de kruktappen eruit zien
_________________ Thom'z BeunBaas
|
vr aug 17, 2012 11:44 am |
|
|
icey snowman
ApriliaForum Member
|
beste vincent ik kan je verzekeren dat ik nooit gelogen heb over de spullen die ik heb verkocht aan mensen en aan jou maar JIJ bent de enige waar ik gewoon mooite mee heb! (altijd al ) maar ik heb je al vaker voor gewaarschuwd om niet dit soort klote streken te flikken!! maar jij verkoopt die krukas en dan blijf jij maar lekker in de waan dat ik de gene ben die fout zat maar waag het niet om in de toekomst te lopen bitchen mijn kant uit.. gr martijn
|
ma aug 20, 2012 9:32 am |
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
Oke het is nu duidelijk, ga onderling maar verder via pb.
En vincent, je hebt tot morgen om een foto te plaatsen. Anders gaat hij dicht.
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
ma aug 20, 2012 4:57 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
Oké, geen foto. Close dan maar.
Als je een foto hebt dan hoor ik het wel.
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
di aug 21, 2012 8:48 pm |
|
|
|