TZR Kappenset eendeling "Race" + RS My vork passend voor TZR
Dus ik heb te koop, een RS MY vork die passend gemaakt is om in een TZR te passen.
Het balhoofd van een TZR kan gebruikt worden, dus plug en play!
En een kuipenset heb ik ook nog liggen. Heeft links kleine schade, niets afgbroken enkel klein oppervlakkig schaafplekje.
Op de foto zijn ze nog wat vies met plakresten van tape. Daar had ik de windgeleiding voor mijn radiator tegengetaped zodat ik extra koeling
kreeg voor mijn blok. Schaafplekje is er zo uitgeschuurd, kappen worden toch best gespoten, staan nu in een witte primer laag.
Dus de kopkuip en de onderkuip samen!
MY vork: T-Stuk, Kroonplaat, vorkpoten, stuurdelen: 150€ (zonder balhoofd)
Kuipset: 150€
Gans de brommer mag weg 250€: ex. de remklauw vooraan, ex. de originele voorvork en ex. het motorblok
(Dus wat je op foto ziet, zonder blok, met wielen, slicks, kuipwerk, ... (Kuipwerk achteraan mist maar staat een goedkoop setje hier op het forum))
Alle originele delen komen er dan ook bij, kuipsteunen, originele kuipwerk, kabels, stuurbedieningen, dashboard, .....)
LET WEL OP, Er zitten momenteel voorzieningen op voor een Suzuki RM80 blok. Dus frame moet terug omgelast worden.
Als je een blok aanleverd kan ik hier voor jou, zonder meerprijs dat blok inlassen, zolang het maar een links tandwiel heeft.
Dus derbi blok, 125 blok, .......
RM80 blok dat niet werkt (ontsteking denk ik) kan ook bijgeleverd worden voor een meerprijs van 100€.
Blok is wel compleet, carbu, inlaat, gans blok, ontsteking, uitlaat.
ALLES ook LOS te koop.
Iemand die er effectief mee wil gaan racen doe ik graag nog iets aan de prijs!