Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
Goed spul te koop
Dag vriendjes!
Vanwege een brandende markt in opvoermateriaal voor de betere brommer- en scootersleutelaar bied ik hier weer wat kinky spul aan.
We hebben in de aanbieding:
Een blokje van makelij Minarelli Am6. Blokje is 3k geleden gereviseerd met nieuwe doppler endurance krukas. (verders ALLE lagers en keerringen vervangen, dus ook de naaldlagers) €250/het hoogste bod
Dellorto sproeiers:
21mm dellorto:
Kelkjes bij de dellorto 21mm:
Malossi spruit:
Malossi vl6 membraan. (afbeelding op aanvraag)
Origineel spruitstuk voor aprilia mx:
domino snelgas. €20/een goed bod
Hebo manston pata negra voor am blokken €100/het hoogste bod Heeft een nieuw zuigertje erin zitten (nog geen 100km oud) Wand is niet 100% strak meer maar zeker wel 95%.
Vliegwieltrekker piaggio en micrometer om ontsteking af te stellen:
Killswitch:
klein filmpje van mijn aprilia rs met het te koop aangeboden blok, uitlaat, cylinder, spruitstuk, hpi, carb en membraan.
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
Re: Goed spul te koop (hpi, pata negra, pwk, prorace, slicks
Keihin sproeiersetjes 150-205 zijn verkocht.
Aprilia RX 50 2003 schreef:
wat wil je hebben voor de dell'orto sproeiers, de trekkers en de micrometer?
Am6 trekker hou ik voorlopig nog even. Dellorto sproeiers 8 euro per doosje en die paar losse mag je dan zo hebben. Micrometer een tientje. Dan krijg je die piaggio trekker er gratis bij. Anders kost die 5 euro.
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum