Na lang te hebben gepiekerd over de keuze tussen mn brommer en een auto, heb ik toch besloten afstand te doen van mijn rs.
ik zal even alles op een rijtje zetten:
Optisch:
- Special paint door MOTO GL PAINTS in oud beijerland in de Fila ducati kleuren
- Monozitje (beschadigd) heb er een in kleur gespoten achterzitje bij onbeschadigd!
- Velgen gecoat
- rs125 koplamp
- Dunlop slicks
Motorisch:
- Malossi MHR TEAM 80 (76,4cc)
- Yasuni r3 uitlaat met gepolijste demper
- 28mm Dellorto VHST vlakschuif
- Twinair luchtfilter
- Polini binnenrotor met lichtspoel (originele verlichting werkt met deze rotor)
- Polini 5 plaats koppeling
- Malossi recht spruitstuk
- Malossi vl15 membraan
- MK pro race krukas met c3 lagers
deze setup is goed voor zo'n 20pk
ik heb er een testbank uitdraai en een filmpje bij, bij serieuze intresse kun je deze vragen per e-mail.
Minpunten:
- Is nou niet bepaald wat je zegt een brommer voor dagelijks gebruik.
- Heeft rondom krasjes en wat kleinigheden wat betreft de lak.
Wat je erbij krijgt:
- onbeschadigd in kleur gespoten achterzitje
- originele luchtfilter
- originele krukas
- originele cilinder
- Extra zuiger voor de 80cc cilinder
- killswitch
- paddock met bijbetaling
- originele koppeling
het apparaat staat uiteraard gewoon op kenteken. een serieus bod is mogelijk.
maar houd wel in je achterhoofd dat er serieus geld in deze brommer heeft gezeten.
beller = sneller
0611621830 (graag doordeweeks na 5 uur bellen ivm werk)
foto's
![Afbeelding](http://i97.photobucket.com/albums/l212/falcoelement/DSC_01189.jpg)
![Afbeelding](http://i97.photobucket.com/albums/l212/falcoelement/a.jpg)
![Afbeelding](http://i97.photobucket.com/albums/l212/falcoelement/egg2.jpg)
![Afbeelding](http://i97.photobucket.com/albums/l212/falcoelement/2a.jpg)