Mooie Aprilia rs50 lorenzo replica te koop
Te koop:
Een mooie Aprilia rs50, bouwjaar 2007.
Kilometerstand op dit moment is: 14.307km
De brommer is vaak schoon gemaakt en gepoetst, en veel onderhoud is door de dealer verricht.
Omdat de brommer goed verzorgd is heeft hij ook geen mankementen en doet alles het.
Een lijstje met wat er de afgelopen tijd vervangen is:
banden, er zit nu een setje pirelli sport demon banden op (de beste banden die je kan krijgen, en maar 1000 kilometer oud)
nieuwe zuiger, zo'n 750 kilometer geleden
nieuwe bougie
nieuwe accu
nieuw tankpad, ter voorkoming van krassen in de tank
alle vloeistoffen: dus, blokolie, remvloeistof & koelvloeistof
nieuwe ketting + tankwielen (nog geen 50 kilometer oud) De eerste tijd is er dus geen onderhoud nodig en kan je gerust een paar duizend kilometer rijden voordat het eerste onderhoud weer nodig is.
Helaas ben ik een keer onderuit gegaan met een gangetje van 10 kilometer per uur. Hierdoor zit er wat lakschade aan de rechterzijde van de brommer. Na dit voorval heb ik de brommer laten nakijken en is er geconstateerd dat er geen motorische schade was.
Beide originele sleutels zijn aanwezig, tevens ook de originele aprilia boekjes. Vanzelfsprekend heeft deze brommer een compleet kenteken.
Kortom: een perfect onderhouden brommer, met wat lakschade.
Mijn vraagprijs is 1275 euro. Onderhandeling is mogelijk, maar mocht je echt geinteresseerd zijn raad ik je aan om eerst een keer rustig te komen kijken. Testrit is geen probleem.
Vragen kan je gerust stellen, via telefoon of mail. Extra foto's zijn ook beschikbaar.
Door de weeks zit ik tot 4 uur op school, dus telefonisch contact graag daarna.
Thijs