te koop zeldzame aprilia AF1 europa 50!!
hierbij verkoop ik mijn aprilia af1 europa 50.
dit is het model voor de aprilia rs 50. er zit een rv4 blok onder, dit betekent dat het een blok is met 4 versnellingen. ik heb de brommer 2 jaar geleden gekocht en geheel op geknapt. het frame en de velgen zijn gepoedercoat en de kappen professioneel gespoten in de originele kleur. het motorblok is helemaal uit elkaar geweest en zijn allemaal nieuwe onderdelen op gekomen, zoals nieuwe krukas, zuiger en cilinder, lagers en keeringen. ik heb de brommer altijd netjes onderhouden. ik heb er nooit mee gereden met ijzel. de brommer heeft in de wintermaanden vooral binnen in een verwarmde ruimte gestaan. het motorblok heeft met deze nieuwe setup nog geen 100 kilometer gereden, oftewel hij moet nog ingereden worden.
de brommer bevat:
- 50cc metrakit cilinder
- nieuwe krukas
- nieuwe lagers en keeringen
- nieuwe lak
- nieuw gepoedercoat frame
- toerenbegrenser
- bij gebouwde back up accu
- accu meter, hierop kan je zien of je accu nog genoeg energie bevat.
- opnieuw bekleed zadel
- unieke demper, pas gemaakt op deze brommer. door deze demper krijgt de brommer een rustiger en zwaarder geluid, waardoor het nog meer op een motor gaat lijken.
de brommer is helemaal nieuw. deze brommer wordt steeds zeldzamer en ik kan u verzekeren dat er geen 10 meer van rondrijden in nederland die in dezelfde staat zijn. de brommer gaat ongeveer 90 kilomter per uur, maar ik heb zelf nooit problemen met de politie gehad, alleen nog maar complimentjes gehad. een proefrit is mogelijk. voor meer vragen kan u bellen of mailen. Biedingen zijn toegestaan. gr nathan
tel: 078-6212509
e-mail:
nathancp@hotmail.comvoor foto's zie link:
ik wil er graag rond de 1695,- voor hebben, maar biedingen zijn toegestaan.
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... nd=18&fs=1