|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
mh furia
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 8:58 pm Berichten: 27 Woonplaats: hoogerheide
|
aprilia sr50 te koop
ik heb hier nog een een aprilia sr50 scooter te koop staan. ik weet dat dit meer een schakelbrommer forum is maar mischien dat iemand toch interesse heeft. vraag prijs is 350,- bieden mag altijd. scooter loopt nog gewoon gaat ongeveer 80 km per uur. heeft geel kentenken eropzitten. heeft alleen een flinke dip als die net optrekt en start moeilijk. heb er een een rekening bij liggen van 1,5 geleden is die door een brommer zaak hier gereviseert en nog wat dingen voor 700,- er zit nog een nieuwe yss veer op en de kappen set is ook nog niet zo oud. de jongen waarvan ik hem gekocht heeft heeft er alleen een schuivertje mee gemaakt dus aan de linker zeikant zitten wat krasjes. verder zit er een piaggo waterkoeling blok onder, is volgens mij ook origneel op een leovince uitlaat na. ik heb de scooter een maand geleden gekocht ook met de bedoeling hem gelijk door te verkopen. heb de scooter alleen lopende gekregen maar heb geen tijd en zin om de scooter perfect te laten lopen. heb nog 3 andere projecten staan die meer mijn interesse hebben. voor foto's een even een pm want ze zijn te groot om toe te voegen.
gr tim.
|
di jan 08, 2013 11:27 pm |
|
|
mh furia
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 8:58 pm Berichten: 27 Woonplaats: hoogerheide
|
Re: aprilia sr50 te koop
|
di jan 08, 2013 11:40 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
wc blok? serieus? :')
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di jan 08, 2013 11:47 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
Regels lezen. foto's verplicht!
Als ze te groot zijn moet je ze verkleinen, en linken naar markplaats voor foto's mag ook niet. Regel het vandaag even anders gaat hier morgen een slotje op.
BVD
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
wo jan 09, 2013 10:05 am |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Omdat AF de bom is. Worden de foto's automatisch geresized.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
wo jan 09, 2013 1:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
WaterCooled blok = WC blok. mh furia dat heet LC blok = Liquid Cooled blok.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
wo jan 09, 2013 1:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
Drew
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 22, 2012 5:54 pm Berichten: 88 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Leeuwarden
|
Dit is de bomm! Nooit meer wildplassen, En boettes krijgen! WC blok...
_________________ Groeten Drew
(Let op, ik maak fouten zoals onder andere spelfouten, vraag stel fouten, enz enz)
|
wo jan 09, 2013 2:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|