Re: Te koop Rs My Linker zijkap ( glijschade )
En nee het is niet heel de brommer.
Kreeg net eem mailtje vanaf onderaan lezen te grappig :
Misschien alleen ff de titel lezen of op zijn minst de eerste regel, voordat je reageert.
--------------------------------------------------------------------------------
From:
minicoop32@live.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
To:
Subject: RE: Reactie op uw advertentie: Aprilia Rs 50 / rs125 zijkap rs 125, met glijschade
Date: Tue, 1 Jun 2010 22:34:33 +0200
ja oke dan moet jij het duidelijk op schrijven joh en niet die brommer bedoelen met 90 euro ik ben niet gek
--------------------------------------------------------------------------------
onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
To:
minicoop32@live.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Subject: RE: Reactie op uw advertentie: Aprilia Rs 50 / rs125 zijkap rs 125, met glijschade
Date: Tue, 1 Jun 2010 22:32:54 +0200
Er staat toch zijkap.
From:
Subject: Reactie op uw advertentie: Aprilia Rs 50 / rs125 zijkap rs 125, met glijschade
Date: Tue, 1 Jun 2010 22:07:05 +0200 met bram uit dinteloord ik zie dat jij brommer verkoopt met schade is het schakel of automaat of opknapper voor 90 euro das niet veel kan je me keer mailen wat er op zit op die brommer of het schakel is of automaat ik zelf rij zelf automaat ik heb yahama aerox staan en die rijd ik ook nog op ik weet nie of je me details wil geven over je brommer of ie automaat is uik wil wel keer komen kijken en voor 90 euro kan je niet sukkelen ik heb me scooter voor 8.50 euro gekocht en das geen dinky toy das iets wat je echt mee op de weg kan rijden ik hoor het wel grt bram uit dinteloord