MH Rx-50 in onderdelen + DR80 voor am6 (GOEDKOOP)
Hallo beste schakelzoekers,
Door tijdgebrek ben ik genoodzaakt mijn project te verkopen. Dit is een Motorhispania RX-50 nu zonder blok
IN ONDERDELEN De brommer is een "Naked/streetfighter" dus hij is zonder kuip, er zit wel een streetfighter koplamp bij.
Ik heb ook nog een goede DR80 liggen met nieue pakkingen!
Hij ligt dus uit elkaar.
Eerst even de
pluspuntjes:
- De voorvork is opnieuw gespoten (wit)
- De achterbrug is al opnieuw gespoten (wit)
- De remmen werken goed
Er zijn enkele
minpuntjes - De prolink is wat krom, maar is gewoon recht te maken. (2dehands zijn ze ook niet duur)
- De lagerpasringen van het achterwiel zijn uitgesleten, dus die moeten uitgedraaid worden. (kost hier in de buurt €40,-) De lagers heb ik er al bij.
- De kappen zijn redelijk, ze moeten wel opnieuw gespoten worden en de achterkap is wat slecht geplamuurd, dus daar zitten wat scheurtjes in. En het frame moet opnieuw gespoten worden. (geen roest, maar de vorige eigenaar heeft over de coating heen gespoten en dat laat los)
Al om al dus een leuk project, waarmee je voor niet al te veel geld een leuke brommer hebt.
De prijzen zij vooral op aanvraag omdat ik vrijwel alle onderdelen nog heb liggen, maar hier een prijsje voor de grote onderdelen:
ER mag ook GEBODEN worden!, Het kan goedkoop weg-Achterbrug:
€15,--frame MET kenteken:
€40,- inclusief achterbrug en veer-wielen samen:
€25,--kappen (wat er van over is):
€15,--Originele uitlaat helemaal zonder roest:
€ 25,--Radiator:
€15,--Al het bovenstaande bij elkaar: €65,-Alles exclusief de DR80 mag alles samen dus weg voor maar
65 euro!!!

Dit bedtreft dus een frame met kenteken, achterbrug, tank. kappen (behalve de kuip), voorvork, kroonplaat, zadel, wielen, veer enz.
Er zit ook een helemaal goede en net uitziende originele uitlaat bij!.
Verder heb ik nog veel meer, als je wat zoekt stuur dan even een pm of post een berichtje DR80 met nieuwe pakkingen, goede staat:
€55,-Mvg,
Vito Kortbeek
------------------------------------------------------------------------------------------
Een aantal foto's voor specifiekere foto's moet je even pm'en.