Aprilia RS 50 NM - z.g.a.n - Uniek!
Halo,Bij deze bied ik mij Aprilia RS 50 NM aan. Ik heb er 2 en een half jaar veel plezier van gehad. Ik wil haar verkopen aangezien ik er sinds het behalen van mijn motorrijbewijs amper nog op rijd, En ik vind het zonde dat er niet meer op gereden word. De brommer komt uit 2002, en heeft een kilometerstand van 18xxx km (er staat minder op de teller, maar deze is met de revisie vervangen)
De brommer is in de winter van 2009-2010 tot op het frame uit elkaar geweest om op te knappen. Het blok is toen ook gereviceerd. Met de revisie zijn er nieuwe krukaslagers in gegaan, en er is een nieuwe cilinder en zuiger op gekomen. De kappen zijn professioneel gespoten (in een spuitcabine met 2k autolak), bestickert, afgelakt en gepolijst. Het frame, de achterbrug en de voorvorkpoten zijn matzwart geworden. Er is een monoseat opgegaan in combinate met een MTKT underseat (led licht/remlicht met geintergreerde led knippers). Bij de brommer hoort ook een duozitje (achterzadel) voor het geval er iemand achterop wil (in 5 minuten te wisselen met de monoseat). Het zitje is meegespoten en gestickert, en dus in de zelfde stijl als de rest van de brommer.
Toen het aan het eind van 2010 is gaan sneeuwen is de brommer de garage in gegaan. Ik heb de nodige dingen weer gecontroleerd, en zonodig vervangen. Toen in in januari mijn motorrijbwijs haalde heb ik nog maar een paar keer op de brommer gereden.
De in 2010-2011 vervangen onderdelen:* Achterwiellagers en vulbussen
* Kettingset
* Remblokken voor en achter
* Blokolie
* Koelvloeistof
* Benzinefilter
* luchtfilter schoongemaakt
* Bougie (NGK BR9ES)
De setup:DR 80 cilinder
Yasuni HMR/2 uitlaat (kevlar demper)
Dellorto PHVB 19 DD Ovaal carburateur
Orriginele luchtfilter
Stage 6 Koppelingsplaten en veren
13/47 tandwiel verhouding
Begrenzer met schakelaar (staat ingestelt op 55 km/u)
Hiermee loopt de brommer 100 km/u, en accelereert de brommer sneller dan bijvoorbeeld een volkswagen fox. Het geluid van de brommer is echter heel beschaafd. Onder de 7000 toeren klint de brommer zelf redelijk orrigineel. Dit komt door de orriginele luchtfilter, en goede uitlaatdemper. Dit is een groot voordeel aangezien je dan een beetje onder de radar van de politie blijft. De brommer kan uiteraard ook weer afgevoerd worden door middel van een (orriginele) 50cc cilinder te monteren, en een prop in de uitlaat te maken. Indien gewenst kan ik dit tegen meerprijs regelen.
Ik heb altijd op Euro 95 en Castrol Power RS vol-syntetische 2t olie gereden, 1:40 met de hand gemengt.
Bijzonderheden:* Professioneel gespoten, bestickert, afgelakt en gepolijst
* Matzwart frame, achterbrug en voorvorkpoten
* Speciaal gemaakte tellerplaten
* Monoseat en MTKT underseat (led licht/remlicht met geintergreerde led knippers)
* 3 cm verlaagde voorvork (voor betere wegligging in bochten, en een stoerder uiterlijk)
* Begrenzer met schakelaar (staat ingestelt op 55 km/u)
* Donkere kuipruit
* Xenon look koplampen
* Rode devileyes (20 euro meerprijs)
De minpunten:* De achterband moet binnen afzienbare tijd vervangen worden
* De brommer start koud niet altijd electrisch, maar is in 2 stappeen aangelopen
Foto's

Al met al dus een snelle, unieke brommer in topstaat. De brommer krijgt heel veel bekijks. Een proefrit maken is geen enkel probleem. Vragen? Bel me gerust op (06-55687887), of stuur me een email.
Mijn vraagprijs is 1200 euro.
Mvg,
Tom Sluiters