Schuuropruiming veel leuk (snel) spul AM6 en RX50 delen
Omdat mijn laatste RX50 crossbrommer is verkocht, mogen de reserve onderdelen ook op de markt. Ik ga zo'n beetje stoppen met de brommers, hou alleen de CR125 nog aan en ga verder met sleutelen aan mijn motoren.
Roze top performance met nieuwe zuiger in doos, 49,5 mm cilinder en zuiger. (is wss een keer gehoond)
De nieuwe zuiger heb ik er bij gekocht omdat de zuiger die erbij zat waarschijnlijk een keer is vast gelopen, de kop heeft nl. putjes.`De oude zuiger staat ook op de foto die krijg je er ook nog bij. De cilinder is gewoon mooi glad €125
AM6 half blok in ieder geval 2 goede karters, de bak zit er ook nog in, de krukas is kats verrot, links is er een stukje weggeslagen door een ketting ofzo €75
Mikuni 28mm flatslide met kelk, op de foto is geen gasnaald te zien, ik heb wel een losse nieuwe gasnaald gevonden maar of die er nu wel of niet bijhoorde dat weet ik niet meer. Voor de rest gewoon compleet, de kelk is ook heel mooi gedraaid €75
Doppler powerbox €10
2x PHBN 12mm carb, 1 is compleet ander half mist gasschuif en deksel, ze verschillen wel iets van elkaar bij elkaar €20
Dellorto VHST26 D-slide
Hele mooie carburateur en compleet €75
Dellorto VHBZ 24 FS
Is geen D of flat maar vierkant en vergelijkbaar met flatslide qua gasreactie. Beetje vies van buiten en mag binnen ook wel even schoongemaakt worden voor de zekerheid.
AM6 3x gewoon koppelingshuis €15 p.s.
Koppelingdrukplaat volgens mij 1x RV4 €5 en 1x AM6 €10
Volgens mij is dit een metrakit koppelingplaten set, zwarte tussenplaten en gele veren €25
Top Performances recht vertand koppelingshuis zo goed als nieuw, voor meer overbrenging naar je achterwiel. Complete set dus met huis, drukplaat, waterpomp tandwiel en krukas recht tandwiel, alleen geen tandwiel voor de balansas, misschien kan ik hem nog vinden maar zonder balansas minder weerstand op de krukas. nieuwprijs was meer dan 275 euro bij jos dijkman. €150
3x AM6 gietijzeren originele cilinders en koppen, de zwarte is het mooiste, de anderen moet je van binnen even poetsen. Geen zuigers erbij €30 voor alle 3 of €15 voor de zwarte en €10 per stuk voor de andere
1x kickdeksel 1x gewoon deksel am6 €20 p.s. (kick kap zonder mechanisme) (de zilvere op de foto is verkocht)
4x radiator, waarvan 2 van een tuareg (zonder dop) en 2x rx50 geen idee of ze lek zijn of niet, volgens mij niet maar kan het niet garanderen €10 voor beide tuareg zonder dop, €25 p.s. voor de andere 2
Blind tandwiel 64 tands en 17mm dik om zelf uit te laten draaien €10
Adige nieuwe koppelingsplaten zit wel 2 vage platte platen tussen €5
conti afdekplaatje voor de oliepomp €10
2x oliepomp kapje €5 p.s.
TNT tandwielkap carbonlook nieuw €12,50
Voorvork onderpoot beschermers goed en heel €15
Verzenden is mogelijk net als afhalen, verzenden kosten koper.