|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Sprintblok in onderdelen! Met foto's
Auteur |
Bericht |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Sprintblok in onderdelen! Met foto's
Mijn sprinter mag in onderdelen weg. Dit zijn de motorblok onderdelen waarover het gaat:
Stage 6 schuimfilter 10 euro Échte Keihin 28mm PWK, inclusief alle sproeiers en stationair sproeiers, geflowt met 55mm kelk. 150 euro Malossi 28mm spruitstuk, onbewerkt. 30 euro Malossi VL15 membraan, zonder stuffer, 0.35mm carbon kleppen. 60 euro Pro Race 2 cilinder, VBT Tuned, Hebo line zuiger. 250 euro Pro Race uitlaat, geen roest, nieuwstaat. Lange tailpijp, originele demper. Verschillende flenzen waardoor je 24mm in uitlaatlengte kan varieren. 225 euro HPI met dubbele curve. 150 euro
Alles mag weg voor de vraagprijs of een goed bod, evt in setjes:
Inlaatset (filter, carb, spruitstuk en membraan) voor 175 euro Cilinder + uitlaat, compleet voor 425 euro, met ontsteking erbij voor 550 euro.
Bijlagen:
HTC Touch Pro 2 385.jpg [ 82.67 KiB | 1527 keer bekeken ]
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
Laatst bijgewerkt door *Vincent* op ma okt 03, 2011 3:59 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
vr sep 30, 2011 9:37 am |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
MHR-Furia
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Sprintblok in onderdelen! Met foto's
Er zit een spelfout in de titel, er staat namelijk foto's. Maar dit moet foto zijn.
Kun je misschien een foto maken van de "geflowde carters?" kan ik peilen of ik interesse heb. Is deze aangepast op een specifieke cilinder?
vr sep 30, 2011 10:26 am |
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Sprintblok in onderdelen! Met foto's
Ik heb geen piccas van de geflowde carters. Hij is aangepast specifiek op deze Pro Race 2. Daarom wil ik het blok eigelijk als geheel weg doen.
En waarom zou jij interesse hebben in een AM5 onderblok..?
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
vr sep 30, 2011 1:27 pm |
|
icey snowman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 12, 2008 7:21 pm Berichten: 511 Woonplaats: haarlem
|
vincent je kan hem niet helemaal weg doen die polini is van mij!!!
_________________ record tot nu toe. reactie-0.09 tijd-7.856 op lisse 2011--------- reactie-0.0649 tijd-8.1277 op dssc nurburgring 2011
|
ma okt 03, 2011 12:26 am |
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Cilinder, uitlaat en carb mogen deze week samen weg voor 400, omdat ik het snel nodig heb voor een nieuwe fiets! anders volgende week gewoon weer voor de normale prijs...
|
vr okt 21, 2011 6:03 pm |
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
mag ik het geheel ook ruilen tegen een fiets?
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
vr okt 21, 2011 6:46 pm |
Persoonlijk album
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Als het een 500cc 2-takt is wel.
|
vr okt 21, 2011 7:09 pm |
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
Ik denk er nog even over ![unsure :_:](./images/smilies/unsure.gif)
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
vr okt 21, 2011 8:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|