Bij dezen bied ik mijn zeer zeldzame Aprilia RS50 Nastro Azzurro aan.
De brommer is onlangs compleet opnieuw opgebouwt met hoogwaardige kwaliteitsbouten/moeren, alles schoongemaakt. En veel nieuwe onderdelen gestoken.
De brommer heeft een kilometerstand van 5*** kilometer. Enorm weinig kilometers, en daarom nog een zeer nieuwe brommer. Een groot deel van de brommer is professioneel Antraciet gecoat, en daarom zeer duurzaam en slijtvast. Ook zijn de kappen professioneel gespoten. Het frame staat op kenteken, is rondom verlicht en beschikt over 4 originele knipperlichten. Zo goed als nieuwe Metzeler motofietsbanden, Metrakit remschijven, en een zeer goedlopend en betrouwbaar blok.
Ook is de brommer door anderen getest, met als commentaar:
Ik ben gisterenen bij Vincent geweest en deze brommer is gewoon haar fijn afgesteld, Je moet hem gewoon zien!
Dit beestje rijd alsof het een beest is. Er is geen toerental of gascombinatie dat die een dipje heeft.
Het is gas open voor een onbepaald grote draai en het blokje reageert gelijk... Niks wachten tot je in de powerband zit!
Hij is gewoon goed afgesteld. De brommer moet je eerst eens in het echt hebben aanschouwd en het liefst opgereden.
Ik denk alleen niet dat dat laatste voor veel mensen op zal gaan! Helaas heb ik onlangs een klein ongeluk gehad met de brommer. Hier heeft de brommer enkel kapschade aan overgehouden, onderdelen zoals een remhevel worden bij aankoop naar wens vervangen
De onderstaande prijs is een bieden vanaf prijs. En krijgt u zeer veel waar voor uw geld.
Bieden vanaf prijs: 1400 euro