APRILIA MX 50 SUPERMOTARD zònder kenteken deel 1A € 400,-
EDIT 17/7:
-1:om onnodige vragen/posts te voorkomen: eerst GOED de eerste post lezen, voordat je vragen stelt!
-2:vanaf vrijdag 22 juli t/m zondag 7 augustus ben ik zelf op vakantie, dus zal er niet gereageerd worden op vragen en reacties...Hij staat in mijn eigen topic al min-of-meer te koop, dus plaats ik het hier ook nog maar 's een keer...
(onderstaande tekst is gedeeltelijk gekopieëerd uit mijn topic; voor meer info over de brommer moet je óók daar wezen!)
URL:
http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=18519Onlangs ben ik met deze brommer onvrijwillig op de rollerbank terecht gekomen...
Resultaat: 85 echte km/h!!
Nu is dus wel kentekenbewijs deel 1A ingenomen en is er een hoge boete binnen hekomen
Nu heb ik er geen zin meer in, dus:
Als er iemand is, die deze brommer wel ziet zitten, dan mag die vanaf NU een bod doen!
(...maar als er alsnog geen interesse is, dan laat ik hem (later) RDW-herkeuren en dàn zorg ik er zelf dus wel voor dat-ie nog maar maximaal 60 km/h loopt ofzo...
Voor de duidelijkheid:
Kentekenbewijs 1A (met de voertuig-gegevens) is IN BESLAG GENOMEN ('ingevorderd'); ik/jij mag er dus momenteel niet meer mee de weg op...
Mocht er iemand echt serieus interesse hebben, dan kan-ie dat in dit topic of via de E-mail laten blijken.
PRIJS:
Minimaal € 400,- dacht ik zelf aan...
Plaatjes (er zijn meer foto's in mijn topic, LINK bovenaan, te vinden!):
Uiteraard is de LAGE prijs van
€ 400,- met een onvolledig kenteken; dus ZÒNDER kentekenbewijs deel 1A(je krijgt er trouwens wèl een
bewijsje van de politie/RDW bij, dat deel 1A is ingevorderd..)
Dus: De MX wordt bij verkoop wèl overgeschreven op jouw naam, maarrr dan moet je hem tzt dus wel zelf herkeuren bij de RDW !!!
(dit kost je zo'n € 65,- + de kosten voor de benodigde onderdelen natuurlijk
)
KORTOM:
Deze 'aanbieding' is alleen, omdat ik er (nú; op dit moment...) geen zin meer in heb er nòg meer tijd èn geld in te steken, om deze Aprilia MX 50 weer LEGAAL te maken!Maarrrr, mocht er he-le-maal niemand zijn die hem zó wil kopen, dan maak ik hem uiteraard WEL zelf LEGAAL
(al is het alleen maar omdat-ie anders voor jan-lul in de schuur staat weg te rotten/ niks te doen; da's natuurlijk ook hartstikke zonde: dan rijd ik liever iets langzamer rond...)
...en mocht-ie dàn alsnog in de verkoop gaan (...en dàt weet ik zonet nog niet, want ik heb/had er erg veel plezier mee...), dan is de prijs toch ècht zeker € 800,-
(dìt om ff het prijsverschil met een onvolledig kenteken nogmaals duidelijk te maken...
)
Het ding is namelijk wel in een uitstekende staat, op dit moment!!!
REACTIES GRAAG IN DIT TOPIC OF EVT. NAAR
remi1990@telfort.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;