Verkocht! Mag een slotje op..
Wie o wie wil de nieuwe eigenaar worden van mijn lieve Aprilia RS 50?
Reden van verkoop:
Mijn m’n motor carrière is van start gegaan. Dit betekend uiteraard dat er een opvolger komt! Maar niet voordat mijn Aprilia RS een nieuwe eigenaar heeft.
M'n brommer is geboren in 2004. Ik heb haar in m'n bezit sinds 21 juni 2008. Sindsdien heb ik er 18.000 km mee gereden, wat de KM-stand opkrikt naar 28.000 . Dit wordt met het mooie weer natuurlijk meer. Maar wat wil je met zo'n ding! Stil laten staan zit er echt niet bij!
Verzekerd is dat je een hoop bekijks trekt met dit beestje.. You probably know what I'm talking about!
In de bijna 3 jaar dat ik haar heb, is er niet veel veranderd. Enige was dat ik m'n voorvelg opnieuw gespoten heb. De verf zit er nog vrij goed op maar het mag, indien naar wens, wel weer opnieuw gedaan worden om de glans er weer in te krijgen.
Optisch is er een velglint (rimstriping) bij gekomen. Originele nieuwe spiegels + montage, alle knipperlichten, buddyriem, oliepompje, gouden hevels, rode ketting en zijstandaardkapje zijn er in de loop van de tijd ook bijgekomen.
Elektronica is in orde. Alleen het dimlicht wil het af en toe niet doen.
Motorisch is m'n brom ook in een prima staat. Bij iets van 21.000km zijn er nieuwe koppelingsplaten opgekomen en bij ±25.500km zijn er nieuwe zuigerveren opgezet. De cilinder en zuiger zagen er goed uit en kunnen nog wel even mee maar mogen denk ik wel worden vervangen omdat de huidige er ook een geruime tijd opzitten.
In juni 2009 zijn er ook 2 nieuwe Michelin Pilot Sporty's onder gekomen. Voor 100mm breed en achter 130mm breed. Profiel van beide banden is redelijk. De voorband mag aan t einde van het aankomende seizoen waarschijnlijk vervangen worden. Maar dit hangt uiteraard af van het aantal kilometers wat je maakt en of de zomer regenachtig is (ivm met evt. aquaplaning).
Tandwielen, remblokken en blokolie zijn dit jaar weer vervangen.
Vanzelfsprekend bevat de RS de 'nodige' gebruikerssporen. De meeste daarvan zul je nog wel kunnen uitpoetsen. Op de linker zij kuip is er helaas een schaafplek te vinden. Het valt niet op omdat het is bespoten met zwarte verf. Jammer genoeg is de sticker zelf op die plek ook weg geschaafd.
Al met al valt het niet echt op omdat de schaafplek aan de standaardkant zit.
Ook heeft de vorige eigenaar helaas vakkundig een lelijke plek weten te maken op het koplampglas.
Eind 2008 heb ik helaas een aanrijding gekregen. Dit was niet mijn schuld dus ik heb aardig wat van de verzekering gehad. Hiermee is de brom door De Jager Scooters (in Winkel) nagekeken en opgeknapt. Toen zijn de voorvorkpoten o.a. deels vervangen. Helaas bezit de brom hierdoor een losse koplampunit en wat krassen op de topkuip. De koplampunit is met een vrij primitieve maar effectieve manier weer vastgemaakt.
En de km-telleraandrijving is laatst waarschijnlijk kapot gegaan.
What's in the 'box'?
Naast mijn brommer krijg je natuurlijk ook de (reserve)onderdelen mee. Denk hierbij aan divers klein gereedschap, ontsteking, oude maar nog bruikbare reserve-onderdelen, kettingpons en originele gereedschapssetje.
Het past niet in de box maar de bok krijg je er ook bij
Richtprijs: €850,-
De richtprijs is slechts een vraagprijs, bij serieuze interesse valt er nog te onderhandelen, mits het maar niet te gek word.
Zie jij onder de nadeeltjes toch de schoonheid van deze brommer? Of heb je vragen? Mail dan gerust naar
chris23.06@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false; en we praten erover verder!
Visuele ondersteuning:
RS50KoplampSchade linkerkuipKetting + tdwVoorbandAchterband