|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Opruiming! Aprilia Rs/ Rs extrema am6 , Spotprijzen!
Auteur |
Bericht |
bleujoe
ApriliaForum Member
|
Opruiming! Aprilia Rs/ Rs extrema am6 , Spotprijzen!
Hallo, Omdat ik zo snel mogelijk van mijn onderdelen af wil ben ik van plan om al mijn onderdelen in één advertentie te zetten. Alles mag weg, het is spul voor een RS nm / RS Om en gewoon am5/ am6 spul. Deze onderdelen liggen in Herkenbosch (midden limburg) Bij het kopen van meerdere onderdelen kunnen er groepsprijzen gemaakt worden. Blokdelen :origineel membraan am5 am6 x2 (Richtprijs 7,50 p.s )origineel spruitstuk x1 (Richtprijs 7,50)origineel krukas x1 (Richtprijs 15,00)origineel cilinder + zuiger + kop + zuigerveren in zeer goede staat x1 (Richtprijs 20,00 voor de set )tandwielset + ketting, redelijke staat (voor de maten even pm) x1 (Richtprijs 7,50)radiateur aprilia rs x2 (Richtprijs 20,00 p.s )Framedelen :monobrug met achterremschijf redelijke staat + achterveer etc. x1 (Richtprijs 20,00)zeer net ogende voorvork, rechter voorvorkpoot moet een nieuwe kering in x1 (Richtprijs 35,00)cockpit RS OM functioneert naar behoren. Ziet er redelijk uit x1 (Richtprijs 10,00 )Achterrempomp werkt nog goed x1 (Richtprijs 17,50)Koplamp zonder binnenwerk x1 (Richtprijs 7,50)olietank RS OM x1 (Richtprijs 10,00)goede velgenset met voorremschijf in zeer nette staat x1 (Richtprijs 40,00 voor de set )Kapdelen :Kettingkast x1 (Richtprijs 7,50)tankkappen alle twee in goede staat x2 (Richtprijs 12,50 p.s )complete kontjes x2 (Richtprijs 17,50 p.s )set y-kappen x1 (Richtprijs 10,00 voor de set)achterspatbord zeer mooi x1 (Richtprijs 12,50)kuipruitje x1 (Richtprijs 7,50)
|
ma aug 08, 2011 11:57 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Re: Opruiming! Aprilia Rs/ Rs extrema am6 , Spotprijzen!
Intresse in: cockpit RS OM functioneert naar behoren. Ziet er redelijk uit x1 (Richtprijs 10,00 ) Heb je toevallig nog liggen: koppelinghevel startmotor accu km teller andrijver.
dan maken we er een mooi pakketje van v oor een mooie prijs!
Gr Stijn
Trouwens, werkt de tellerunit nog goed? ook de display eronder? en kan die op mijne uit 2005?
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
di aug 09, 2011 4:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Re: Opruiming! Aprilia Rs/ Rs extrema am6 , Spotprijzen!
Zie je pb :)
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
di aug 09, 2011 8:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|