MK Pro Race II Derbi OT ruilen tegen MHR 80 Team Derbi OT
Hoi,
aangezien ik toch wat vaker met mijn Derbi wil gaan rijden maar mijn Pro Race daar niet zo geschikt voor vind (hij gaat echt keihard, zeker sneller als mijn oude MHR Team) zoek ik een MHR Team 80cc in goede staat. De Pro Race is voor mij (ik moet veel door de stad) niet zo praktisch omdat hij enorm veel kracht heeft in hoge toeren en ik het ook iets meer qua koppel wil gaan zoeken.
De cilinder is heerlijk snel. De kop is gestraald, hierdoor ziet hij er als een originele cilinder uit. Wand is ook nog heel erg netjes, geen voelbare krassen of rare plekken. 1 minispoortje valt op als je heel goed kijkt, maar dit is niet voelbaar of merkbaar qua prestaties (haalde er alsnog 19.8 pk mee
). Ik weet niet precies hoeveel km het setje heeft gedraaid maar de zuiger is nog heel netjes en de zuigerveer is nog niet zo oud., 250 km ongeveer. Cilinder is compleet met pakkingen en dergelijke, gewoon een hele nette tweedehands Prorace.
Ik zoek dus zelf een Malossi MHR Team 80cc (50mm) voor Derbi oud type blok, wel compleet dus met zuiger, (binnen)kop en pakkingen aub.
ik hoor het wel, groetjes.
(fotos zijn nog van Rubin, ik heb deze cilinder nu dus in mijn bezit, heb er nog maar een paar rondjes mee gereden dus ziet er nog exact zo uit!)