|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Aprilia rs50 2001 Monster energy
Auteur |
Bericht |
RoadManiac
ApriliaForum Member
|
Aprilia rs50 2001 Monster energy
Hierbij verkoop ik mijn aprilia rs50 BJ 2001 met zon 15,000 km zon 400 km geleden zit er oa : athena 70 ovale poort 19mm phbg luchtfilter element voor en achter tandwielen en ketting wat recenter zijn de remblokken en remolie is van de week gedaan nieuwe achterveer van het nieuwe model, achterband is nog zeer goed en nieuw, voorband heeft nog profiel maar is uitgedroogt dus beetje gevaarlijk op witte pijlen etc. uitlaat is een yasuni hmr2 die zit er wel even onder maar is wel netjes stil op lage toeren, aantal kleine dingen gedaan zoals nieuwe boutjes en moertjes, stekkertjes, ook overal nieuwe keeringen dus geen gezeik.
electronisch doet alles het behalve temperatuur meter en de knipperlichten doen het alleen ze blijven aanstaan (25 euro voor een relais) lak is goed alleen wel paar gebruikers krasjes, achtervelg is wel wat netter alles achter is grotendeels met dure roest proof verf gespoten. Hij start altijd ik heb eigenlijk nooit problemen meegehad met starten of iets meest betrouwbare brommer die ik heb gehad al wel af en toe wat geluidjes enz. maar dat hebben wel meer mensen met minarelli am6, daar is de prijs ook naar 600,- (prijs is bespreekbaar) bij genoeg animo voor grote delen ook in onderdelen te koop, tevens een getunde hebo manston ng 50 extra erbij en std 50cc cilinder (ook los te koop) mvg florian
Laatst bijgewerkt door RoadManiac op zo dec 09, 2012 2:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za dec 08, 2012 11:21 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Re: Aprilia rs50 2001 Monster energy
aanmelden verkoop is niet toegestaan!
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
zo dec 09, 2012 12:22 am |
Persoonlijk album
|
|
RoadManiac
ApriliaForum Member
|
ik heb me niet aangemeld voor de verkoop ik zit al even op het forum gewoon voor info
|
zo dec 09, 2012 12:37 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
1.5 jaar geleden aangemeld stinos
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
zo dec 09, 2012 12:42 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Stinos schreef: aanmelden verkoop is niet toegestaan! Laat dit soort opmerkingen maar aan de moderators over. Maar het is wel verplicht om een vraagprijs te vermelden, ook als die bespreekbaar is.
zo dec 09, 2012 12:58 pm |
|
|
RoadManiac
ApriliaForum Member
|
bijgewerkt
|
zo dec 09, 2012 2:36 pm |
|
|