Derbi GPR 450 euro / ruilen tegen DRD rollend frame
Hoi, na lang nadenken heb ik besloten dat mijn Derbi GPR toch niet aan mijn wensen voldoet. Ik wil mijn complete GPR ruilen tegen een Derbi DRD rollend frame, bij voorkeur een 2003 frame. Moet wel in goede staat zijn.
Mijn GPR gaat weg zoals hij er nu bijstaat met de meeste originele onderdelen erbij, alleen het complete blok en R/T Technology teller haal ik er wel vanaf. Bij de originele onderdelen zit onder andere: Originele uitlaat, originele teller, originele kroonplaat, onverknipte kabelboom.
De GPR is ook een paar kleine krasjes en 4 verroeste boutjes na in super staat. Ook heeft de achterbrug helaas een aanloopspoortje van de ketting. De brommer heeft een nieuwe achterband, nieuwe ketting en tandwielen (Regina, en 52 achtertandwiel), nieuwe remleidingen. Ik heb er niet op willen bezuinigen op deze brommer, echter kan ik qua uiterlijk toch niet aan mijn wensen voldoen. Dit is dan ook het enige wat in mijn ogen mooier kan. Brommer is nog helemaal recht, alle nummers goed leesbaar, kenteken en dergelijke! Het is een leuke brommer die fijn rijd. Originele sleutels erbij, 2 setjes, en heb het originele boekje ook nog erbij en het aankoopbewijs.
Ik verkoop hem eventueel ook los, vraagprijs is
450 euro voor alles behalve het blok en bovenstaande dingen waarbij ik vermeld dat zij niet verkocht worden.
Uploaded with
ImageShack.us