Puch (Moto Manet Maxx) Z-one met kenteken , 100 euro
Hoi, hierbij bied ik mn Puch Z-one aan. Eigenlijk een Moto Manet, een in licentie gebouwde 100% kopie van de Z-one, die tot 200- werd gemaakt. Setup is standaard met een 15mm Bing en een Techno Bullet uitlaat. Loopt ongeveer 50-55 kilometer per uur. Kan nog wel iets fijner afgesteld worden.
Het frame is gepoedercoat dus roest en rot niet gauw, achterbrug uiteraard ook. Hij heeft ook een zijstandaard, nogal zeldzaam bij een Z-one. Rijd verder lekker, start binnen 1 meter en is heel betrouwbaar.
Minpuntjes zijn wel dat de kabelboom niet aangesloten is en dat hij lichte balhoofdspeling heeft. Afstelling is ook niet geweldig, maar dat heeft denk ik er meer mee te maken met dat hij zo lang stilgestaan heeft. Rijd verder wel gewoon prima. balhoofdspeling; Ik gok dat het een kwestie is van even nakijken of strakker aandraaien, originele bussen ed zijn allemaal nog in goede staat.
Hij veert echt nog als nieuw, rijd lekker, en ziet er wat moderner uit als een normale maxi. is inclusief kenteken en papieren. Leuk om op te knappen, of om op te rijden of op te raggen ofzo?
Onder de 100 euro reageer ik niet.
Groeten Tim.
(op de foto is een Leovince uitlaat te zien, die heb ik nog los te koop, maar op de puch ziet een 2 maanden oude Techno Bullet.)