Te koop:Kawasaki zx6r Ninja 2000, Weinig kilometers,topstaat
Auteur |
Bericht |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Te koop:Kawasaki zx6r Ninja 2000, Weinig kilometers,topstaat
Hierbij aangeboden: De ninja van mijn broer. Hallo, Bij deze wil ik mijn Kawasaki Ninja (ZX6R) uit 2000 te koop aanbieden. De motor verkeerd in superstaat en is altijd met zorg onderhouden. Ik moet hem helaas weg doen omdat ik komend jaar in het buitenland ga studeren. *Model: Kawasaki Ninja ZX6R *Kleur: Kawasaki Groen met Zwart *Kilometerstand: 21,250 *Bouwjaar: 20-04-2000 (modeltype 2001) *Vermogen: 82kw / 115pk *Gewicht: 189kg Extra opties: *BOS racing uitlaatdemper *Meegespoten seatcover *Heldere LED achterlichten met geïntegreerde knipperlichten *Splinternieuwe Michelin Pilot Power achterband Deze Ninja is een fantastische sportieve motor prima geschikt om mee te touren. De zitpositie is erg lekker en niet overdreven sportief zodat langer rijden erg lekker en natuurlijk aanvoelt. De motor stuurt soepel, reageert snel, en voelt niet te zwaar aan wanneer je er op zit. De motor heeft voornamelijk zonnige dagen gekend en heeft bij mij altijd in een verwarmde garage gestaan, bovendien is hij voor de winter nog volledig gecheckt bij een Kawasaki dealer en met vlag en wimpel door alle tests gekomen. Ik heb er toen ook gelijk een nieuwe voorband (Michelin Pilot Power) onder gelegd. De achterband zit nog meer dan 50% profiel op, maar daarvoor heb ik ook alvast een nieuwe liggen. De motor heeft enkele opties waaronder een BOS racing uitlaatdemper die zorgt voor een fantastisch warm geluid. Ook zijn de originele achterlichten vervangen door LED-achterlichten met geïntegreerde knipperlichten die zorgen voor betere zichtbaarheid. Verder kun je ervoor kiezen of je met achterzitje rijdt of met een seatcover. Ik vind het jammer dat ik deze geweldige machine weg moet doen maar als ik volgend jaar in het buitenland zit heb ik liever dat er een andere liefhebber goed voor zorgt dan dat hij onder een laken in de garage staat. Voor meer informatie en foto's graag even pb'n Groeten Stijn. (stinos)
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
Laatst bijgewerkt door Stinos op zo mei 13, 2012 9:56 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo mei 13, 2012 9:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
Re: Te koop:Kawasaki zx6r Ninja 2000, Weinig kilometers,tops
Brommers stijn, brommers
zo mei 13, 2012 9:55 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Jelmur, er hebben ook wel eens vaker motoren te koop gestaan joh heujj
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
zo mei 13, 2012 9:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
vraagprijs = verplicht
zo mei 13, 2012 11:00 pm |
|
|
Gas Derop
ApriliaForum Member
|
Ik zou ook graag een vraagprijs willen weten. Je kunt nooit genoeg tweewielers hebben En wat is de staat van tandwielen/ketting?
_________________ Mop mop gas derop! No Busa, no stretch
|
zo mei 13, 2012 11:21 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
|
Ah vraagprijs vergeten. Bijdeze: €3500 of een goed bod. Deze motor is als nieuw en kan nog jaren mee. Tandwielen etc zijn prima. Zal n foto maken voor je.
|
ma mei 14, 2012 7:36 am |
Persoonlijk album
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Gas Derop schreef: Ik zou ook graag een vraagprijs willen weten. Je kunt nooit genoeg tweewielers hebben En wat is de staat van tandwielen/ketting? Je kijkt naar een motor van 3500 euro, en dan maak jij je druk om onderdelen van 100 euro? 3500 is boven mijn budget, helaas.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
ma mei 14, 2012 1:08 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
bartp schreef: Gas Derop schreef: Ik zou ook graag een vraagprijs willen weten. Je kunt nooit genoeg tweewielers hebben En wat is de staat van tandwielen/ketting? Je kijkt naar een motor van 3500 euro, en dan maak jij je druk om onderdelen van 100 euro? 3500 is boven mijn budget, helaas. Dat is gewoon standaard info. Geen interesse = niet reageren.
ma mei 14, 2012 1:16 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
|
Ketting en tandwielen in top staat! Nu weer ontopic!
|
ma mei 14, 2012 6:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
Jammer dat ik nog geen motorrijbewijs heb ;( anders had ik hem serieus overwogen.
ma mei 14, 2012 6:35 pm |
|
|
Gas Derop
ApriliaForum Member
|
piotrSMX schreef: Jammer dat ik nog geen motorrijbewijs heb ;( anders had ik hem serieus overwogen. Haha, heb nog een cbr 1000 f voor paar centen voor je! @da topic: Zeer nette motor! Zal even overleggen met da ouders omdat er al 4 fietsen staan
_________________ Mop mop gas derop! No Busa, no stretch
|
ma mei 14, 2012 7:09 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
|
Gas Derop schreef: piotrSMX schreef: Jammer dat ik nog geen motorrijbewijs heb ;( anders had ik hem serieus overwogen. Haha, heb nog een cbr 1000 f voor paar centen voor je! @da topic: Zeer nette motor! Zal even overleggen met da ouders omdat er al 4 fietsen staan Zou zeker overwegen om de moeite te nemen! Is echt nog een nette fiets, en is hiervoor altijd van een meisje geweest
|
ma mei 14, 2012 7:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
Ruud, jij hebt geen drol aan dit ding want je hebt geen rijbewijs.
ma mei 14, 2012 7:13 pm |
|
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
ruud heeft daar peop aan. En waar bemoei je je mee?
|
ma mei 14, 2012 8:21 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
|
Ontopic!
|
ma mei 14, 2012 8:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
|