Bij deze verkoop ik mijn Derbi GPR ’01 in onderdelen, dit omdat ik het te druk heb met school en werk om hem nog in elkaar te zetten.
Ook heb ik mijn autorijbewijs ondertussen, en heb ik daar een stuk meer lol in dan het brommer rijden.
Ik verkoop het kuipwerk apart, de voorkant is van een nieuw type derbi GPR(/aprilia RS). En de achterkant is van het oude type.
Het kuipwerk is allemaal geïmporteerd uit Spanje. Alles is van polyester, wat inhoudt: érg licht, en stevig. De totale kosten daarvan bedroegen zo’n 5 á 600 euro.
Ook heb ik het kuipwerk gespoten, dit is professioneel gedaan met compressor en dus niet met motip spuitbusjes. De verf op de kuipen is een ferrari rood, gebruikt in de F1. Deze heeft mij zo ongeveer het zelfde gekost als het kuipwerk. Niet goedkoop dus..
Alleen de onderkuip is nog niet goed gespoten, deze is wel rood, maar glanst niet! Heb nog wel genoeg rode verf en hoogglans blanke lak over. U krijgt bij het kuipwerk het lichtje (nieuw) dat in de voor kuip hoort en uiteraard het kuipruitje. Én een gloed nieuwe set Ducati stickers, 1 set in goud en 1 in wit (ik kon niet kiezen..).
Alles is pas gemaakt voor dít model GPR, en gaat dus ALLEEN IN ZIJN GEHEEL de deur uit. De richtprijs is 450 euro voor de hele set. Een goed bod is altijd welkom.
Verder verkoop ik het rollend frame, met twee sets velgen. Het frame staat in de verse hoogglans zwarte lak. U krijgt hier bij:
-een set rode velgen, mét goede schijven, lagers, banden. Achterband is een hagelnieuwe dunlop sportmaxx qualiffier II 130/70-16 (in de aanbieding 130 euro..) Mét zo goed als nieuw achtertandwiel.
-een set zwarte velgen, zonder lagers, met (niet in top staat..) schijven, versleten banden.
-teller unit incl. kabel.
-Remmerij gemonteerd, verse remvloeistof ontlucht en al. Voor remblokken NIEUW, achter zo goed als.
-Benzine tank, VOL! Met euro 95, castrol TTS 1/40 gemengd.
-Zelf gelaste kentekenhouder van RVS met LED achterlicht (mét remlicht). Vandalismebestendig.
-Draadboom, accu, spanningsregelaar, origineel voorlicht.
-stepjes gepolijst, voorvork poten gepolijst. Ziet er zeer strak uit bij het hoogglans zwarte frame.
Origineel luchtfilter, brandschoon.
-Onbeschadigd achterspatbord (kom je weinig meer tegen..)
-veersysteem.
-radiateur.
-domino snelgas, met doorzichtig plastic glaasje bij de gashendel. Zodat je de gas kabel kunt zien bewegen.
BELANGRIJK!! : er is op dit frame wel een scharnier gelast voor de tankkap. Deze kan er zonder problemen weer afgeslepen worden. En dan kunnen de originele gaten weer benut worden. Kleine moeite, maar wel handig om te weten..
Verder is ook de dwarsbalk uit het frame geslepen om het afstellen gemakkelijker te maken. Dit is zo gedaan dat dit NIET meer te zien is. Je hoeft nu met afstellen alleen nog je tank kap open te klappen en je carb om te draaien. Thats it…
Frame is geschorst, niet gestolen. Heb alle verzekeringspapieren tot 3 jaar geleden nog bij de hand..
Richtprijs voor dit alles +-€500.
Dan het Motorblok.
Dit is compleet gereviseerd en gezandstraald. Is zowel van buiten als binnen weer brandschoon. ALLE lagers zijn vernieuwd, ook in de versnellingsbak. Ook alle keerringen. Na het zandstralen is het blok gespoten met hitte bestendige blanke lak zodat deze er nog een flinke tijd strak uit zal zien!
De krukas is van doppler. De cilinder is een DR cilinder met een bewerkte uitlaat poort. Loopt heerlijk rustig, flinke trekkracht.
Ook heb ik in dit GPR blok een kickstart gebouwd. Alleen het kickstart pedaal past niet in het frame. Deze moet dus om gelast worden.
Er zit een zo goed als nieuwe ontsteking op, weinig km’s mee gereden.
Ook ene hagelnieuw spruitstuk voor de inlaat. Originele krijgt u er ook bij.
Verder heb ik de verbrandingskamer van de DR70 gepolijst. Hij loopt daardoor merkbaar mooier, en ook blijft er geen kool meer plakken aan de cilinder kop. Deze blijft dus glimmen km na km..
Heb evt. foto’s van de revisie. Mail maar wanneer interesse.
Ook heb ik er als gewenst een Dell Ortho 17.5mm carburateur bij met sproeier set (zo ongeveer alle sproeiers tussen 70-120).
Een strak blok dat er zeker weer een 20-25 duizend km tegen aan kan.
Bij het blok heb ik evt. nog een Jolly moto Carbon uitlaat, of een goede standaard uitlaat (deze is in hitte bestendige zwarte verf gespoten).
Bij het blok krijgt u:
-De paar flessen castrol 2t olie die ik nog heb staan. Ook de blokolie (van castrol voor natte koppeling).
-Een extra ontsteking.
-17.5mm carb evt gewenst.
-Een NIEUWE spanningsregelaar.
-De olie pomp die ik gedemonteerd heb (is er werkend af gehaald).
-Een paar bougies.
-En ik ben vast nog wat vergeten.
Voor het blok zelf verwacht ik zo ongeveer €350-400. Een goed bod is ook altijd welkom. Voor de duidelijkheid, dit blok is dus plug and play…
Alles tegelijk weg mag ook, voor €900 mag u alles komen ophalen. Een goed (onderbouwd) bod is natuurlijk ook altijd welkom.
Mailen kan altijd, bellen kan. Maar het kan zijn dat ik niet opneem i.v.m. werk of school. Probeer het dan gerust later nog eens. 06 81 56 20 41







