Auteur |
Bericht |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Derbi GPR Circuit kappen [ Op aanvraag ]
Vanuit mijn dienst bied ik een aantal Derbi GPR kappen aan. Dit kappenset kan op wens van de klant worden bewerkt naar een Circuit kuipwerk. Wat houd het in? Op aanvraag kunnen dus bepaalde gaatjes, inhammetjes of lijnen weggewerkt worden. Zijkappen die aan elkaar gemaakt zijn, of een voorkap zonder koplampen. In die trend. De beschikbare kappen: Voorkap Linker boven en onderzijkuip Rechter boven en onderzijkuip Kontje Het kontje wordt momenteel een monoseat van gemaakt. Mocht daar interesse voor zijn, dan kan ik hier op wens speciale vormen in verwerken. Prijs wordt bepaald door de wens van de klant, we rekenen een vergoeding voor het werk + materialen. En natuurlijk de prijs van de kappen. PB of reageer voor verdere info.
|
za okt 09, 2010 3:10 pm |
|
|
desleyboer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 21, 2009 3:22 pm Berichten: 863 Woonplaats: Beilen
|
Re: Derbi GPR Circuit kappen [ Op aanvraag ]
kan je ook een mono maken die niet vast zit aan je kontje? maar net als het zitje met een schroefje vast zit?
_________________ Aprilia sx50 2009 Totalloss. Derbi Gpr50 2010 Verkocht. Citta snor. 65cc Golf mk1 cabrio 84.
|
za okt 09, 2010 3:49 pm |
|
|
bataloa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 13, 2010 4:55 pm Berichten: 580 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
desleyboer schreef: kan je ook een mono maken die niet vast zit aan je kontje? maar net als het zitje met een schroefje vast zit? En kun je ook je eigen kappen opsturen of moet je perce kappen bij jou kopen? Trouwens als je een kappenset hebt liggen zou ik die lekker verkopen ipv verracekuipen. brengt je denk ik meer op, en sturen mensen hun eigen kappen naar jou om te laten verracekuipen, maar moet je ook zelf weten
_________________ Derbi Gpr50 ‘06
|
za okt 09, 2010 4:43 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
@ Desleyboer
Dit is mogelijk, maar dan wel een heel erg experimentale fase is dat. Ik kan dan een bestaan zadel overtrekken, daarvan een soort kapje krijgen. Dan opvullen met hars en daarin een schroef plaatsen.
@ Bataloa
Uiteraard! Als jij een bepaalde kap hebt liggen, met bepaalde wensen dan mag je die zo opsturen. Dit is een kappenset wat ik samen met iemand verkoop, dus het is niet geheel uit eigen initiatief. De Mono is deels af, deze gaat binnekort de verkoop in.
|
za okt 09, 2010 4:56 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
doe is foto'tje van de mono . ben wel nieuwschierig hoe jij dat oplost
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
za okt 23, 2010 3:41 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
Nou met een beetje glasveze, pur, een beetje polyester plamuur. Een dremel, schuurpapier en plamuur! Foto's wil ik wel maken, zal even om goedkeuring vragen bij de klant.
|
za okt 23, 2010 10:10 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Foto's zijn verplicht no offence eh
zo okt 24, 2010 10:35 am |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
Heb ik er nog speciaal een foto bijstaan...
Het gaat om circuitkappen, deze kunnen dus naar wens van de koper worden aangepast. Of als de koper ze meteen origineel wilt kopen dan kan dit uiteraard ook. Daarom heb ik er geen foto bijgezet, want ieder wilt iets anders.
|
zo okt 24, 2010 9:32 pm |
|
|
P.O.C. Tom
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 8:38 am Berichten: 1094 Woonplaats: veldhoven
|
Washandje. Dit is een dienst. Heb je toevallig foto's van al eerder vericht polyester werk?
_________________ Wat zet jouw brommer apart? Beunhaas Brouwer
|
ma okt 25, 2010 12:12 am |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
|
ma okt 25, 2010 9:13 am |
|
|
MischadeBruijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 02, 2010 12:29 am Berichten: 86 Woonplaats: 's-Gravenzande(westland) Regio: Den haag
|
Neem aan dat je de stickers wel verwijderd voor aflevering en/of spuiten ?
|
ma okt 25, 2010 9:00 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
Jazeker, Bij de MY kappen was dit nog maar de reparatie zelf. Bij het GPR kappenset zitten er geen stickers meer op.
|
ma okt 25, 2010 9:03 pm |
|
|
Brandon
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 31, 2009 4:25 pm Berichten: 231 Woonplaats: terneuzen
|
Washandje schreef: Heb ik er nog speciaal een foto bijstaan... Het gaat om circuitkappen, deze kunnen dus naar wens van de koper worden aangepast. Of als de koper ze meteen origineel wilt kopen dan kan dit uiteraard ook. Daarom heb ik er geen foto bijgezet, want ieder wilt iets anders. nee, dat is een gpr125 dus met puntige onderkuipe in plaats van aflopende zoals gpr50
|
di okt 26, 2010 9:16 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
Was meer ter illustratie, heer Brandon.
|
di okt 26, 2010 9:51 pm |
|
|
Brandon
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 31, 2009 4:25 pm Berichten: 231 Woonplaats: terneuzen
|
Washandje schreef: Was meer ter illustratie, heer Brandon. hoeveel moeite is het dan om gewoon een ftoo van een gpr50 neer te zetten met de onderkuipen die jij ook heb? bedankt nog voor de vaakantie trouwes
|
di okt 26, 2010 11:16 pm |
|
|
|