Met pijn in mijn hart maar hij moet weg, mijn Aprilia RX crossbrommer. In originele kleurstelling, uniek, niemand die dit nog hebt.
Hij is crossklaar, misschien nog een klein beetje afstellen. De achterband is al wel enigszins versleten, de voorband is nog prima. Uiteraard GEEN kenteken.
Setup:
AM5 blok recentelijk gereviseerd Doppler krukas 80cc 49mm top performances met zgan zuiger HPI binnenrotor ontsteking 21mm dellorto black edition malossi membraam KTM uitlaat en demper, praktisch nieuw Metrakit koppelingsveren en nieuwe koppelingsplaten Nieuwe koppelingshevel alu zgan ketting en tandwielen RVS velgen, crossmotor voorband 80% achterband 25%
De brommer heeft vorig jaar 1 zwarte cross meegemaakt, daarvoor helemaal gereviseerd. Na de zwarte cross is er hooguit 10x mee gereden op het land, daarna weinig meer mee gebeurd. Het is kicken en lopen, misschien moet die nog iets fijngesteld worden maar het ontbreekt mij aan de tijd, hij staat in de weg. Heb nu een andere helemaal opnieuw opgeknapt. Hij is wat vies van de modder, maargoed daar is hij ook voor gemaakt. Een Aprilia RX is net even wat sterker en dikker dan een rieju of derbi qua frame en wielen. Hij heeft inmiddels 3 zwarte crossen meegemaakt, en geen krimp gegeven, alles is nog heel.
das zonder schijfrem achter toch? Mwah wil alleen ruilen als je 200 bijlegt, die crosser mankeert ongetwijfeld iets lastigs?
Alleen lekke koppaking, komt waarschijnlijk omdat het kopje krom in. Maar anders maak ik het mischien zelf nog wel eens, ik kan namelijk koppen vlakken :)
Hoeveel voor blok, zonder onsteking en uitlaat? Wil de onderdelen voor rs50 OM gebruiken.
Spullen gaan alleen los weg als alles los te verkopen is. Ik heb eventueel een am5 blok zonder deksel heel misschien heb ik nog ergens een deksel liggen. Blok heb ik ooit gekocht voor reserve maar nooit gebruikt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum