RS50 Gianelli uitlaat, 19mm dellorto, enz.
Aprilia RS50 NMGianelli RS50 uitlaat:Te koop: Aprilia RS50 Gianelli uitlaat
Het gaat om een Gianelli uitlaat, die geschikt is voor een Aprilia RS50 NM(1999-2005). De bocht is roestig, maar niet doorgeroest. Demper is licht gepolijst.
Vraagprijs: €50
Aprilia SR5019mm Dellorto black edition:Te koop: Dellorto 19mm black edition carburateur
Carburateur voor race doeleinden. Is beter af te stellen dan een gewone dellorto, en daarnaast ook nog eens slijtvaster. Deze carburateur is geschikt voor inschuif spruitstukken, heb hem zelf op mijn aprilia sr50 AC gehad.
Aansluiting luchtfilter: binnendiameter: circa 28mm, buitendiameter: circa 32mm
Aansluiting spruitstuk: buitendiameter: circa 25mm
Vraagprijs is €60
70cc DR Te koop: 70cc DR cilinder voor luchtgekoelde minarelli horizontaal blokken.
Set bestaat uit de cilinder, zuiger met pistonpen en de cilinderkop. Pakkingen etc. horen natuurlijk nieuw gekocht te worden en zitten dus ook niet bij deze set.
Set heeft nog geen 1000km gelopen, heb de onderdelen gekocht en gemonteerd waarna ik mijn scooter orgineel verkocht heb. De cilinder is dus nog over.
Vraagprijs is €50. Bedenk je wel dat deze set nieuw €90 euro kost, en deze set is vrijwel nieuw.
Malossi Delta clutch: Te koop: Malossi Delta clutch
De koppeling is nog in goede staat en is weinig gebruikt.
Vraagprijs is €30
SR50 kappen: Van boven naar onder op de foto:
-buddyseat
-vliegwielkapje, luchtfilterbox, stuurkapje (oranje), knipperlicht
-achterkap
-voorkap (voor luchtgekoelde modellen, nieuwstaat!)
-onderkap
-accukap (primer grijs)
-rubbers en bevestigingsdingetjes
-underseat
-achterspatbordje
Vraagprijs voor alle kappen is €25
Alle prijzen zijn excl verzendkosten en het zijn vraagprijzen, dus een goed bod is welkom