Aprilia Rs (AF1 Sintesi) met originele 50cc en snelle 74cc Hierbij bied ik mijn Aprilia Af1 Sintesi aan. (voorloper van Rs50) Ik zet mijn brommer te koop omdat ik geld nodig heb voor mijn auto
De brommer is te koop met een originele 50cc van Gilardoni met de 9mm carb en luchtfilterbox. Tevens krijg je er een complete 74cc set bij van Polini met een splinternieuwe 21 mm van Dellorto. De brommer loopt nu op de 50cc met grote carburateur. Mocht je de brommer met 74cc willen kopen wil ik deze monteren voor de verkoop. (Rijdt echt fantastisch)
Vorig zomer is de brommer helemaal uit elkaar geweest, en is het frame, velgen, achterbrug, kuipframepje & voorvork professioneel gezandstraald en gepowdercoated. Na het coaten heb ik de brommer voorzien van rode striping. Het resultaat mag er zijn.
Bouwjaar: 1989
Km stand: 27.xxx
Blok: Rv4 watergekoeld
-50cc & 74cc
-Elektrische startmotor
-Toeter
-Dim- en grootlicht voor. (zicht in donker is erg goed)
-achterlicht + remlicht voorzien van 6 powerleds
-Gifgroene tellerverlichting
-4 knipperlichten
-temperatuurmeter
-Nieuwe remblokken voor
-Nieuwe achterremcilinder + blokken
Al met al een brommer in topstaat, en er super uit ziet.
Vraagprijs: 899 euro MVG B. Geerdink
Wijhe
bartgeerdink70@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Uploaded with
ImageShack.usUploaded with
ImageShack.usUploaded with
ImageShack.us